Klacht Caiway: Incompetente bende van ellende

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 448149
Gebruiker
jurgbutt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zie hier onder de reactie van Webcare. Dit is echter ook de reactie telkens bij een storing. Deze week heeft de connectie aantoonbaar (via wireshark) 18 uur niet gewerkt!

Geachte heer/mevrouw Frederiks,

Vervelend om te horen dat u problemen ervaart met onze diensten. Volgens ons systeem is er momenteel een centrale storing op uw adres aangemeld. Excuses voor het ongemak, hier wordt aan gewerkt. Hopelijk is uw probleem na afloop van deze storing verholpen. Mocht dat niet het geval zijn, kunt u opnieuw contact opnemen met onze klantenservice via chat, telefonisch of Whatsapp en kijken we graag individueel met u mee naar een gepaste oplossing.

Helaas is klachtenkompas geen kanaal via welke wij uw storing verder kunnen behandelen. Op het moment dat de storing in uw ervaring is verholpen, kunt u contact met ons opnemen om een compensatie voor uw ongemak af te stemmen.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Denis
Caiway Webcare Team

De oplossing

Ik heb inmiddels via KPN opgezegd na een jaar. Zag deze site als laatste redmiddel. Maar zelfs hier wordt je afgescheept met een vaag antwoord. Helpdesk reageert alsof de klant labiel is en nu dus ook webcare. Mensen begin er nooit aan. Droevig dit. Packet loss tot falen op het netwerk van Caiway. Maar toegeven is slechts één keer gebeurt door iemand die het een keer wel snapte en het ook schoorvoetend toegaf.

1 reactie

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. De centrale storing op uw adres zou verholpen moeten zijn. Mocht u toch packet loss ervaren op ons netwerk, dan zou ik u willen vragen om een laptop of computer rechtstreeks op netwerkpoort 1 van het glasvezelmodem aan te sluiten en dit opnieuw te testen.

    Mocht de storing in bovenstaande situatie aanhouden, dan helpen wij u graag verder op onze klantenservice via: Whatsapp (088 2249 111), Facebook, Twitter, Chat functie (www.caiway.nl) of telefonisch via: 088 2249 111 (of 1200 Gratis met vaste telefonie van Caiway).

    Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Pepijn
    Caiway Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jurgbutt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze blijven het bij de klant zoeken. Dit terwijl de problemen bij Caiway zelf liggen. Ze lezen de klacht niet, of..... Laten we het maar netjes houden. Ik ben er weg van.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen