Klacht Caiway: Inflatiecorrectie

DD

Caiway stelt per 1 sept. a.s. een inflatiecorrectie in. In mijn geval betekend dit een verhoging van € 1. Nu stelt Caiway dat je kunt beeindigen naar aanleiding van deze verhoging. het vervelende is alleen dat er geen andere aanbieders op de kabel en glasvezel zijn. Overstappen naar een gelijkwaardig alternatief is er dus niet. Hierdoor ben ik van mening dat er spraken is van een monopoliepositie voor Caiway. Als men kijkt naar de telecommarkt is deze al jaren opengesteld voor de concurrentie, waarmee de prijsstelling en keuze voor de consument beduidend ruimer is.

Geen inflatiecorrectie doorvoeren en het openstellen van de glas- en kabelverbinding voor derde partijen.

Caiway
    Geachte heer Drenth,Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact opgenomen. We hebben de situatie besproken.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
    DD
    Is er nog een tegemoetkoming door Caiway aan te bieden? Bijvoorbeeld een snelheidsverhoging?
    Caiway
    Caiway heeft een nieuw glasvezel portfolio. Hiermee zijn er nieuwe pakketten. Hiermee kunt u na de inflatie voor 1,50 per maand meer upgraden naar ons G100 pakket. Hiermee heeft u dan een snelheid winst van 33% van 75 naar 100Mbit.
    Uw pakket zal geen upgrades meer krijgen omdat deze pakketten niet meer geleverd worden door Caiway.
    Dit is het enige wat we vanuit de Caiway kunnen aangeven en alle klanten gebruik van kunnen maken.
    Arjan in ’t Hout
    Caiway Webcare Team.

Ook een klacht indienen over Caiway?