Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Caiway: Informatie op de site is niet up-to-date en reactie medewerker niet correct.
Details
De klacht
Sinds gisterenmiddag,in Almelo, zondag 23 dec. 11:00uur geeft onze tv de volgende melding : geen antennekabel signaal. Eerst zelf onze kabel gecontroleerd, alles ok, vanmorgen gebeld naar de klantenservice. Vanmiddag om 16:00 uur wederom gebeld (29 uur !) Men kan niet aangeven wat er aan de hand is, indicatie hoelang nog? Ook op de Caiway-site staat deze storing niet vermeld.Antwoord service medewerker, ja het betreft waarschijnlijk maar 1 of 2 straten.
En nee, dat heb ik u al 3x verteld, "ik kan geen contact leggen met de onderhoudsdienst om te vragen of men een schatting heeft hoelang het nog duurt en wat er aan de hand is".
De oplossing
Aangeven wat er aan de hand is.Duidelijk maken wat er gebeurt om het op te lossen.
En een indicatie geven wanneer het is opgelost.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.