Opgelost door Caiway: Informatie op de site is niet up-to-date en reactie medewerker niet correct.

sad Opgelost
B.F.C.M de Vries

Sinds gisterenmiddag,in Almelo, zondag 23 dec. 11:00uur geeft onze tv de volgende melding : geen antennekabel signaal. Eerst zelf onze kabel gecontroleerd, alles ok, vanmorgen gebeld naar de klantenservice. Vanmiddag om 16:00 uur wederom gebeld (29 uur !) Men kan niet aangeven wat er aan de hand is, indicatie hoelang nog? Ook op de Caiway-site staat deze storing niet vermeld.
Antwoord service medewerker, ja het betreft waarschijnlijk maar 1 of 2 straten.
En nee, dat heb ik u al 3x verteld, "ik kan geen contact leggen met de onderhoudsdienst om te vragen of men een schatting heeft hoelang het nog duurt en wat er aan de hand is".

Aangeven wat er aan de hand is.
Duidelijk maken wat er gebeurt om het op te lossen.
En een indicatie geven wanneer het is opgelost.

Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

B.F.C.M de Vries
    Nog steeds geen oplossing. Gisteren (vrijdag 28 december) werd ons te verstaan gegeven dat men een monteur zal sturen, maar dat we er rekening mee moesten houden dat het nog zeker 3 werkdagen zal duren voordat iemand zal reageren. Dit wachten wij af.

Geen idee wat ik nog van Caiway verwacht. Eigenlijk niets meer.
    B.F.C.M de Vries
    Inmiddels hebben wij het probleem zelf opgelost.

B.F.C.M de Vries
Caiway heeft zelf niet gereageerd op onze melding.

Ook een klacht indienen over Caiway?