Opgelost door Caiway: Internet werkt zeer gebrekkig en hulp blijft achterwege

content Opgelost
# 519142
DenHoorn

vanaf de dag van aansluiting blijkt er 'iets' mis te gaan met het signaal van Caiway. Op 4 januari 2021 heb ik voor het eerst via WhatsApp een melding gedaan van een storing. Dagelijks valt de interactieve box (aangesloten via UTP-kabel) enkele keren per dag uit en de enige remedie is deze dan geheel te resetten en weer opnieuw aan te zetten. Hiervan heb ik minstens 10 keer melding gemaakt maar wordt telkens met een kluitje in het riet gestuurd. Er is een monteur langs geweest maar die heeft het probleem niet kunnen verhelpen.

Het communicatiekanaal van Caiway per chat of whatsapp werkt niet of nauwelijks naar behoren (telkens pas een reactie na 6 tot 12 uur) maar bovendien wordt er op geen enkele manier adequate hulp geboden.

Na een klacht per email - waar ik weliswaar binnen enkele dagen een reactie op kreeg met een paar vragen – ben ik er wel klaar mee want een antwoord op de vragen kan ik niet geven aangezien de afzender van de email een noreply- mailadres is.

Inmiddels zijn wij geheel afgesloten van Caiway aangezien de interactieve box het sinds gisteravond 23:10u heeft begeven. Het beeld ‘bevriest’ en/of hakkelt en wij kunnen er nu dus helemaal niets meer mee.

Het lijkt wel of Caiway een hekel aan haar klanten heeft (of haar zaakjes niet op orde), althans zo komt het bij mij over. Ik hoop dan ook dat iemand de moeite neemt hierin te duiken en mij een oplossing kan aandragen. Verder verwacht ik een financiële compensatie aangezien Caiway sinds de aansluiting in gebreke is gebleven.

Dat de aansluiting eindelijk naar behoren gaat werken en dat er een flinke financiële compensatie voor alle ellende en incompetentie wordt gegeven.

Caiway

Vervelend dat u problemen ervaart met uw TV diensten. Uit ons systeem blijkt dat er een storingsmelding openstaat voor dit probleem. Vandaag hebben wij een nieuwe ontvanger verstuurd. Hopelijk lost dit het probleem op.

Wij zullen de klacht open laten staan. Nadat het probleem opgelost is kunnen we samen kijken naar een passende compensatie.

Sibel
    Caiway Webcare Team

DenHoorn
tot nu toe heeft Caiway verschrikkelijk traag gereageerd dus het zou Caiway sieren door nu ook even te wachten alvorens 'hoezee' te roepen. De oplossing(en) die Caiway tot nu toe had aangedragen werkten namelijk niet. Inmiddels weer een week of wat verder. Nieuwe ontvanger gekregen (de derde al) en deze blijkt goed te werken. Eindelijk ongestoord kijkplezier.

Ook een klacht indienen over Caiway?