Opgelost door Caiway: Internetverbinding regelmatig zeer traag in avonduren

D.Groeneweg

Na aanvraag van internet met veel ellende en monteursbezoek alles werkend gekregen waarna door een fout van Caiway later de door hen zelf aanbevolen router is ontvangen. Na ongeveer 1 maand na de start van internet begonnen de problemen, in mijn scherm kon ik een stijging in de verbinding waarnemen (waarde normaliter 20) oplopend van 400 tot 5000 gevolgd door enorme verbindingsproblemen in mijn online spel wat ik speel met regelmatig als gevolg dat door de stijging in waarde van mijn verbinding deze verbinding word verbroken
Hierin is op 30-12, na het aangeven van mijn probleem bij caiway en testen of het niet hun aanbevolen router is geconstateerd dat er een probleem is, de monteur welke de installatie werkend heeft gekregen en die alles na metingen ok bevonden heeft geweest om aan te geven dat het probleem ligt bij het ontvangststation.
Hierop heb ik naast de melding die de monteur heeft gedaan ook al 2x via mail een melding gemaakt met gevolg een automatisch antwoord. Meer niet

Een niet automatische terugkoppeling op mijn storingsmelding en eventueel een gesprek over de te nemen acties om de problemen uit de wereld te helpen en een vooraf gedefinieerde tijd hieraan verbonden.
Gedurende deze tijd mijn abonnementskosten terugzetten naar een lagere abonnementsklasse ter compensatie van de huidige problemen.
Natuurlijk hoop ik dat ze het tegendeel kunnen bewijzen en wil ze in de gelegenheid stellen om mijn storing binnen afzienbare tijd (met 2-4 weken) te verhelpen anders zie ik mij genoodzaakt mijn internet- en telefoonverbinding bij Caiway op te zeggen om deze bij een andere (wel stabiele) internet/telefonie provider onder te brengen.
Hierbij ga ik er dan tevens vanuit dat de door mij gemaakte aansluitkosten, tot nu toe betaalde abonnementskosten, kosten aanschaf draadloze router, kosten onbruikbare gameserver welke ik door het afsluiten van het internet/telefonie abonnement bij Caiway heb gemaakt (gedeeltelijk) vergoed zullen worden.

Caiway
    Geachte heer Groeneweg,Hedenmiddag heb ik telefonisch contact opgenomen en we hebben de door u beschreven situatie besproken.Over een maand neem ik telefonisch contact met u op om na te gaan of de storing is verholpen.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
    D.Groeneweg
    Helaas jammer dat Caiway niet nav. de 2x eerder gemelde storing contact opneemt en dit wel de dag na een melding op klachtenkompas onderneemt.
    Er is in ieder geval contact opgenomen. Om deze reden: "bedankt Klachtenkompas!"D. Groeneweg