Opgelost door Caiway: Jaren slecht internet, etc, geen compensatie wel prijsverhoging

content Opgelost
D. Doorduin

In onze buurt zijn er al sinds half 2017 klachten over slecht internet, slecht tv beeld en slechte telefoonverbinding. We zijn daar al een jaar mee bezig omdat opgehelderd te krijgen.
Nu is het redelijk verholpen maar we zijn er nog niet.
Het heeft ontzettend veel ergernis,, frustraties, etc. opgeleverd. Vanaf de kant van Caiway is er alleen excuses en meer eigenlijk niet. Elke keer, als er contact is, wordt er wel gezegd dat, als de klachten verholpen zijn er een compensatie volgt. Nog steeds niets gezien.
Wat schets onze verbazing, afgelopen week ontvingen we een brief met daarin de aankondiging dat er een dikke prijsverhoging komt!!
Het is schandalig, te gek voor woorden. Wij betalen gewoon elke maand ons abonnement, ook tijdens alle problemen.
Ik, en de gehele buurt, praten hier schande over....

Het zou beter passen, van de kant van Caiway, om eerst eens over de brug te komen met een compensatie, dan een jaar aankijken of de problemen echt verholpen zijn. Dan past, misschien, een prijsverhoging...

Oplossen, geen prijsverhoging en een compensatie voor de jaren ellende.

Beste Caiway,
    Jammer dat er geen reactie volgt op mijn klacht.
    Maar dat is wel vaker. Een reactie geven is toch niet zo moeilijk.

Ik vindt het hee vervelend, wel abonnement geld innen maar niet afspraken nakomen.
    Caiway
    Geachte heer Doorduin,

Bedankt voor uw bericht.

De tariefswijzigingen die we hebben aangekondigd zijn algemene wijzigingen voor ons complete verzorgingsgebied.

We hebben begrip voor de situatie in uw buurt en zijn hard voor u bezig om tot een, naar beider tevredenheid, geschikte oplossing te komen. Helaas is het niet mogelijk om onze jaarlijkse indexering hierop individueel aan te passen.

Binnen één week zullen wij u schriftelijk op de hoogte brengen van de afwikkeling van uw klacht.

Wij danken u voor uw geduld en vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Jeanine
    Caiway Webcare Team
    D. Doorduin
    We wachten maar weer af.
    D. Doorduin
    Op 31 januari schreef Caiway dat ze binnen een week zullen reageren op mijn klacht.
    Tot op heden nog niets vernomen. Zou tot wel graag een oplossing horen.
    Caiway
    Geachte heer Doorduin,

Bedankt voor uw bericht. We hebben op 6 februari jl. per post een brief toegestuurd waarin we de compensatie die u is toegewezen hebben vermeld.

Nogmaals voor uw geduld en we vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Lisette
    Caiway Webcare Team

D. Doorduin
Uiteindelijke oplossing Nog steeds zijn er storingen in onze straat. Het varieert heel erg per huisnummer. Ook nu hebben we heel af en toe wat blokkerig beeld. Dus de klacht is grotendeels voor ons verholpen. We blijven heel kritisch omdat het een heel oud netwerk blijft. Als compensatie, van ongeveer ruim 1,5 jaar ellende, hebben we 6 maanden korting op ons abonnement gehad. Dat is natuurlijk fijn, maar we hopen dat de ellende nu weg blijft.