Opgelost door Caiway: Klantenservice gesloten tijdens openingstijd

Gebruiker1530261239

Op 26 januari 2019 om 15:00 bel ik de klantenservice van Caiway. Ze zijn volgens de website op een zaterdag tot 16:00 bereikbaar. Ik krijg een automatisch bericht dat het druk is, en als ik nog even wacht krijg ik een automatisch bericht dat de klantenservice gesloten is. Ik kan gebruik maken van de online chat, wordt er gezegd.
Dus ga naar de website. De chat is echter niet beschikbaar.
Ik kan ook contact opnemen via Facebook en Twitter. Dat heb ik niet (afgelopen jaar mee gestopt).
Dan maar via een contactformulier of email. Een email is niet te vinden, een contactformulier ook niet via de site. Echter als ik het in google intik en zoek op 'email klantenservice caiway' krijg ik wel een link:

Telefonisch of via email bereikbaar zijn op openingstijden.

Caiway
    Geachte heer Weerheim,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb zojuist geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen. Helaas is dat niet gelukt.

Wij vinden het vervelend om te horen dat u ons niet heeft kunnen bereiken. Het klopt inderdaad dat wij op zaterdag tot 16:00 telefonisch bereikbaar zijn. Dit is dan wel enkel de technische helpdesk. Wij durven u dan ook niet te zeggen wat er mis is gegaan. Via optie 3 (storingen, technische vragen) had u uiteraard bij één van onze collega's uit moeten komen. Andere gesprekken zijn rondom dit moment wel doorgekomen.

De chat was zaterdag rondom deze tijd wat drukker, hierdoor waren er niet continu collega's beschikbaar. Dit nemen wij uiteraard mee als leerpunt om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Wij zien dat u intussen telefonisch contact heeft gehad en dat er een nieuwe tv ontvanger is toegestuurd. Wij gaan er van uit dat uw probleem daarmee is verholpen.

Ik heb u een bol.com cadeaukaart van €7,50 toegestuurd voor het ongemak dat u heeft ervaren. Deze wordt per mail aan u aangeboden.

De link die u doorgeeft voor het contactformulier is de juiste. Als u deze invult dan wordt deze per mail beantwoord.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Jeanine
    Caiway Webcare Team

Gebruiker1530261239
Uiteindelijke oplossing Caiway heeft mij zelf teruggebeld en het is naar tevredenheid afgehandeld. Zie reactie van Caiway. Ze geven aan dat er alleen via optie 3 op zaterdagmiddag iemand beschikbaar is. Die informatie kan ik verder nergens lezen, dus hoe ik dat van te voren moet weten weet ik niet. Verbeterpunten voor bereikbaarheid vind ik een duidelijke pagina en link op verschillende plekken van de site naar een contactformulier en een emailadres waarop de klantenservice is te bereiken. Tenslotte vindt ik het vreemd dat, als ik geen contact op had genomen, nu nog met een sterk verouderde en 4x zo grote (!) tv-ontvanger in huis zat. Hoe lang had het dan nog geduurd voordat ik een nieuwer model had aangeboden gekregen? Ik huur dan in feite een sterk verouderd apparaat.