Klacht Caiway: Klantonvriendelijk en niet meewerkend

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 455865
Gebruiker
Klontbehandeling#2020
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Momenteel heb ik alleen internet van Caiway.
Ik wil graag het voordeling pakket internet en TV van Caiway afsluiten.
Ze beschouwen mij dan niet als nieuwe klant terwijl ik ene geheel ander product afneem en zelf uitbreid. Ik mag dan geen gebruik maken van de aanbieding van facebook waar ik een JBL Speaker kan ontvangen.
Dit is alleen voor nieuwe klanten. Dat ben ik dan toch ook ???

De oplossing

de aanbieding geven en speaker verstrekken

1 reactie

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Lathouwers,

    De actie geldt voor alle klanten die nog geen internetabonnement bij ons afnemen. Dit heeft ermee te maken dat wij eenmalig een korting toekennen bij klanten die een abonnement met internet bij ons afnemen, zo ook toen u klant werd bij ons. U komt daarom niet in aanmerking voor deze actie.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    Anas
    Caiway Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klontbehandeling#2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Ik neem een tv abbonnement erbij dus hun argument klote niet . Gebakken lucht
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen