Klacht Caiway: Lang wachten op monteur

Klachtnummer
# 353742
Gebruiker
Betercaiwayinnl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag geen internet ( plotsklaps ) router gechecked en glasvezel kast ( conform caiway procedure ) gebeld met caiway waar men constateerd dat er zeer slecht signaal bij glasvezelkast binnen komt . Men gaat monteur sturen . MAAR die komt pas maandag dus 4 dagen geen internet etc. 1 of 2 dagen max snap ik maar dit vind heek erg kang in huidige digitale tijd waar op je rekent .

De oplossing

Geen 4 dagen maar binnen 24 of 36 uur monteur sturen . Wanneer er meerdere storing op zelfde weg zijn dan kan dat wel!

1 reactie

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Stokhuyzen.

    Vervelend om te lezen dat uw diensten waren weggevallen. Uiteraard is het niet prettig om voor langere tijd zonder diensten te zitten. In sommige gevallen is het helaas niet mogelijk om een monteur sneller aan te sturen. Onze collega's zullen altijd hun best doen om de eerst mogelijke afspraak in te plannen.

    Ik zie dat de monteur inmiddels wel langs is geweest en dat het probleem opgelost is. Wij nemen uw feedback graag mee in de verbetering van onze dienstverlening, ook wij willen dat iedereen gewoon (en snel) weer gebruik kan maken van hun diensten.

    Met vriendelijke groet,

    Lisette
    Team Webcare Caiway

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen