Klacht Caiway: modem valt uit

HJ

13 januari ben ik overgestapt van Ziggo naar Caiway. Vanaf die tijd heb ik storingen met de telefoon en internet. Inmiddels zijn we 2,5 week verder en nog steeds is de storing niet verholpen. Ik heb al meer dan 10x gebeld met de klantenservice, waarbij ik continue de opdracht krijg om de modem te resetten . 26 januari is de storingsafdeling begonnen met het monitoren van het modem, omdat zij ook zien dat het modem uitvalt en daarna weer opstart. Ik zou meerdere keren door de storingsdienst zelf worden teruggebeld maar dat gebeurde steeds niet. Ik zit nu dus al die tijd zonder telefoon en internet. Ik vind dat ik ook niet netjes wordt behandeld door Caiway, omdat ze mij steeds zelf laten terugbellen terwijl mijn persoonsgegevens wel bekend zijn. Ik verwacht met spoed een oplossing, anders ben ik genoodzaakt om een andere aanbieder te benaderen. Ik heb ook meerdere keren gevraagd of er niet een monteur met een nieuwe modem kan komen. HJ van Ommen
Tel 0628255893 Merelstr18 7471GC Goor

Monteur in huis met vervangende modem en meetappartuur. Geen kosten totdat de storing is verholpen. Een passend pakket extra voor de ellende . Vergoeding van mobiele telefoonkosten.

Caiway
    Geachte heer van Ommen,Ik heb u getracht te bellen maar kreeg u niet te pakken. De modemmeet die bij ons loopt laat geen onderbrekingen zien in het signaal. Dit houdt in dat het modem niet in orde is of er is iets aan de hand met de stroom toevoer.Een monteur om het signaal door te meten is niet nodig. Vanuit de Caiway sturen wij u een nieuw modem op. Deze kunt u op de zelfde wijze als het huidige modem aansluiten. Met een korte activatie maakt u dat modem actief.Uit registratie blijkt dat uw modem op een verdeel doos zit qua stroom. Wij willen u adviseren om het modem direct in een stopcontact te plaatsen. Het nieuwe modem kunt u met 2 werkdagen verwachten.Graag horen wij uw bevindingen met het nieuwe modem.Met vriendelijke groet,
    Arjan in ’t Hout.
    Caiway Webcare Team.
    HJ
    Ik vind het nogal een domme reactie van Caiway, dat ze mij gebeld hebben. Het modem werkt namelijk niet en zodoende werkt de telefoon ook niet. Mijn mobiele nummer is bekend bij Caiway, ik heb daar meerdere keren naar gevraagd. Mobiel ben ik niet benaderd. Dat de stroomtoevoer via een verlengblok loopt klopt, maar ook vanaf zaterdag31 januari is de modem rechtstreeks op een stopcontact aangesloten. Er is geen verbetering. Zaterdag is ook afgesproken dat ik een nieuw modem krijg. Levering: 5 werk
    Caiway
    We hebben op Klacht.nl nu ook een melding van u staan. Derhalve geven wij geen inhoudelijke reactie op deze site. Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
    HJ
    Rechtstreekse klachten naar Caiway, worden niet zo snel behandeld dan als je via een tussenpersoon indient. een simpele reactie van: ik heb U geprobeerd te bellen, vind ik zeer zwak als je modem niet werkt en je dus ook geen telefoon hebt.

Ook een klacht indienen over Caiway?