Klacht Caiway: Monteur komt niet opdagen

Ikwilgeenschermnaam

Dinsdag 7 maart jl. zou een monteur komen om Caiway glasvezel en TV te installeren. Monteur komt niet opdagen, als ik bel krijg ik te horen dat hij is uitgevallen en dat ze vergeten zijn mij op de hoogte te stellen. Er is wel een nieuwe afspraak ingepland. Vanmiddag zou monteur komen. Vanmorgen werd ik gebeld dat het opnieuw niet doorgaat, maar dat nu morgen een monteur komt.
Ik kan dus voor een klusje van anderhalf uur 3x een middag vrij nemen (er vanuit gaande dat de monteur morgen wel komt). Ik ben zelfstandig ondernemer en dit kost mij bakken met geld.
Ik neem telefonisch contact op met Caiway. Mijn klacht wordt niet serieus genomen. De dame van de klantenservice kan er ook allemaal niets aan doen. Ik moet maar een klacht indienen via de website en verder schuift ze het af op het bedrijf dat de monteur levert. Die het op hun beurt weer afschuiven op Caiway.

Heel graag zie ik een spoedige oplossing die bestaat uit:
- donderdag 9 maart a.s. komt inderdaad de monteur op de afgesproken tijd en installeert alles naar behoren
- de gemaakte kosten voor verlengen van mijn Ziggo abonnement worden vergoed
- de gemiste inkomsten door 3x een vrije middag, waarvan 2 voor niets, worden vergoed.

Heel graag zie ik een spoedige oplossing die bestaat uit:
- de gemaakte kosten voor verlengen van mijn Ziggo abonnement worden vergoed
Caiway reageert niet op klachten. Klacht is nog altijd niet opgelost, er zijn alleen maar problemen bij gekomen.

Ook een klacht indienen over Caiway?