Klacht Caiway: Multiscreen onmogelijk om aan de praat te krijgen

Marco van der Does

Ik heb Multiscreen software van Caiway geprobeerd te installeren in:

1. Windows 7 en werkt niet
2. Als Chrome plugin en werkt niet
3. Android 5.1 (Lollipop) en werkt niet (crasht direct na invoeren gebruikersgegevens) Vele klachten in de Playstore over de Caiway software.
4. Als Explorer plugin en werkt niet

Ik wens of een open stream naar WebTV waardoor ik kan kijken waar ik voor betaal en op de devices die ik reeds bezit, of een fikse korting op mijn huidige Abonnement van 78,- in de maand voor glasvezel, of de vrijheid om over te stappen op een andere provider.

MvG
Marco van der Does

Caiway
    We hebben telefonisch contact opggenomen en de situatie besproken. We nemen morgen nogmaals telefonisch contact op met de klant.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
    Caiway
    Zojuist de klant gebeld. Nogmaals aangegeven dan we druk bezig zijn met een Update waardoor onze multiscreen ook gaat werken op Android 5 Google Chrome kan Caiway niets aan doen dit omdat deze browser onse plug-in niet meet ondersteund.Advies gegeven aan de klant Firefox te gebruiken voor de multiscreen dienst.We zijn bij Caiway altijd bezig met verbeteringen van onze diensten. Ook word er gekeken naar de PC versie of dit in de toekomst anders kan.Klant vond het goed dat wij contact hebben gezocht en hier tekst en uitleg over hebben gegeven.Bij deze sluiten wij de klacht.Met vriendelijke groet,
    Arjan in ’t Hout
    Caiway Webcare Team.

Ook een klacht indienen over Caiway?