Multiscreen op de pc werkt niet meer, na telefonisch contact met caiway werd mij geadviseerd contact op te nemen met norton. Blijkbaar blokkeert norton ineens multiscreen. Ik vind dit geen klantvriendelijke oplossing. Graag van caiway zelf een oplossing.
De oplossing
Een juist werking van multiscreen op de pc. Op mijn smartphone heb ik geen problemen met multiscreen, en daar heb ik ook norton op.
7 reacties
Auteur
Caiway
Datum
Geachte heer Verhulst,
Zojuist heb ik opnieuw een poging gedaan u telefonisch te bereiken. Dit is helaas wederom niet gelukt. Met deze reden wil ik u vragen ons door te geven wanneer we u het beste kunnen bereiken.
Daarnaast wil ik u vast het volgende advies geven: Safari werkt op dit moment voor Windows het beste en volledig probleemloos.
Graag vernemen wij wanneer we u het beste kunnen bereiken.
Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Alex Caiway Webcare Team
Auteur
Caiway
Datum
Geachte heer Verhulst,
Zojuist heb ik opnieuw een poging gedaan u telefonisch te pakken te krijgen. Helaas is dit wederom niet gelukt.
Graag wil ik u adviseren om de browser Safari voor Windows uit te testen, deze browser werkt momenteel volledig naar behoren.
Graag vernemen wij van u wanneer we u het beste kunnen bereiken.
Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Alex Caiway Webcare Team
Auteur
Caiway
Datum
Geachte heer Verhulst,
Zojuist heb ik opnieuw een poging gedaan u telefonisch te pakken te krijgen. Helaas is dit wederom niet gelukt.
Graag wil ik u adviseren om de browser Safari voor Windows uit te testen, deze browser werkt momenteel volledig naar behoren.
Graag vernemen wij van u wanneer we u het beste kunnen bereiken.
Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Alex Caiway Webcare Team
Auteur
Caiway
Datum
Geachte heer Verhulst,
Zojuist heb ik opnieuw een poging gedaan u telefonisch te pakken te krijgen. Helaas is dit wederom niet gelukt.
Graag wil ik u adviseren om de browser Safari voor Windows uit te testen, deze browser werkt momenteel volledig naar behoren.
Graag vernemen wij van u wanneer we u het beste kunnen bereiken.
Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Alex Caiway Webcare Team
Auteur
flo
Datum
Sorry voor het slechte bereik. Vandaag heb ik Safari voor Windows gedownload en multiscreen geprobeerd. Helaas werkt alleen NPO1, bij andere zenders krijg ik dezelfde gele balk in beeld. Op donderdag- en vrijdagmiddag ben ik het bereikbaar op mijn huistelefoon. Liefst niet op mijn mobiele nummer.
Auteur
Caiway
Datum
Geachte heer Verhulst,
Vervelend om te horen dat Safari voor Windows niet de oplossing heeft geboden. Ik heb een van mijn collega's verzocht om u vrijdagmiddag te bellen op uw huisnummer. Dit omdat wij aanstaande donderdag, in verband met Hemelvaart gesloten zijn.
Ik vertrouw erop dat wij daarmee uw storing kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
Alex Caiway Webcare Team
Auteur
flo
Datum
Bedankt voor de reactie, na mijn melding vanmiddag heb ik vanavond nogmaals geprobeerd multiscreen te starten via Safari voor Windows. Ik kan u inmiddels het goede nieuws vertellen dat het probleem opgelost is. Alle zenders zijn nu te bekijken via multiscreen. Het heeft helaas iets langer geduurd, omdat ik moeilijk bereikbaar was. Gelukkig is het probleem nu opgelost. Met vriendelijke groet, mevr. Verhulst
Uiteindelijke oplossing
Auteur
flo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Caiway?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.