Opgelost door Caiway: multiscreen op de pc is van het ene moment in het andere niet meer bruikbaar

flo

Multiscreen op de pc werkt niet meer, na telefonisch contact met caiway werd mij geadviseerd contact op te nemen met norton. Blijkbaar blokkeert norton ineens multiscreen. Ik vind dit geen klantvriendelijke oplossing. Graag van caiway zelf een oplossing.

Een juist werking van multiscreen op de pc. Op mijn smartphone heb ik geen problemen met multiscreen, en daar heb ik ook norton op.

Geachte heer Verhulst,

Zojuist heb ik opnieuw een poging gedaan u telefonisch te bereiken. Dit is helaas wederom niet gelukt. Met deze reden wil ik u vragen ons door te geven wanneer we u het beste kunnen bereiken.

Daarnaast wil ik u vast het volgende advies geven: Safari werkt op dit moment voor Windows het beste en volledig probleemloos.

Graag vernemen wij wanneer we u het beste kunnen bereiken.

Geachte heer Verhulst,

Zojuist heb ik opnieuw een poging gedaan u telefonisch te pakken te krijgen. Helaas is dit wederom niet gelukt.

Graag wil ik u adviseren om de browser Safari voor Windows uit te testen, deze browser werkt momenteel volledig naar behoren.

flo
    Sorry voor het slechte bereik.
    Vandaag heb ik Safari voor Windows gedownload en multiscreen geprobeerd.
    Helaas werkt alleen NPO1, bij andere zenders krijg ik dezelfde gele balk in beeld.
    Op donderdag- en vrijdagmiddag ben ik het bereikbaar op mijn huistelefoon.
    Liefst niet op mijn mobiele nummer.
    Geachte heer Verhulst,

Vervelend om te horen dat Safari voor Windows niet de oplossing heeft geboden. Ik heb een van mijn collega's verzocht om u vrijdagmiddag te bellen op uw huisnummer. Dit omdat wij aanstaande donderdag, in verband met Hemelvaart gesloten zijn.

Ik vertrouw erop dat wij daarmee uw storing kunnen oplossen.

flo
    Bedankt voor de reactie, na mijn melding vanmiddag heb ik vanavond nogmaals geprobeerd multiscreen te starten via Safari voor Windows. Ik kan u inmiddels het goede nieuws vertellen dat het probleem opgelost is. Alle zenders zijn nu te bekijken via multiscreen.
    Het heeft helaas iets langer geduurd, omdat ik moeilijk bereikbaar was. Gelukkig is het probleem nu opgelost. Met vriendelijke groet, mevr. Verhulst

flo

Ook een klacht indienen over Caiway?