Klacht Caiway: Niet bieden van het juiste pakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 255369
Gebruiker
C.C.M.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Caiwai voldoet niet aan hun pakketten wat ze bieden. Des tijds hebben ze Ziggo overgenomen, belooft dat ze het zelfde pakket over nemen voor de zelfde prijs daar hebben ze nooit aan gehouden. Ik heb een extra tv pakket daar verdwijnen zenders van weg waar ik wel voor betaal, nu hebben ze mijn pakket aangepast en heb ik een hele andere zenderpakket en ik betaal nog steeds het zelfde bedrag. Dit is niet correct van de Caiway. Ik heb eerder een klacht ingediend en het antwoordt wat ik er op krijg is we zijn er mee bezig. Tevens kunnen wij Twentenaren niet meer kiezen uit verschillende aanbieders omdat de Caiway ze van de kabel af hebben gegooid. Ik betaal te veel, krijg er te weinig voor en ben een zeer on tevreden klant.

De oplossing

Dat ze me het zelfde pakket aanbieden die ze hebben beloofd wat de ze nooit hebben gedaan.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.C.M.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Caiway zijn vieze geldwolven en komen de klant niet tegemoet en hebben een monopolie positie en dat weten ze waar de klant de dupe van word. Ze moeten zich diep diep schamen!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen