Klacht Caiway: niet meedenken en slechte afhandeling

boetzelaerlaan

Met het afsluiten van het all-in abonnement heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker en uitgelegd dat ik verhuis en op nieuw adres (7495 PN, 7) zo snel mogelijk vanaf 2 februari internet nodig heb (omdat ik thuis werk). Zij zou het pakket al voor 2 februari sturen naar mijn oude adres, waar ik toen nog woonde, zodat ik het pakket al voor 2 februari zou hebben en een monteur afspraak zou kunnen maken alvast. Dit is niet gebeurd. Toen heb ik gebeld, de week voor de 2e, en zou het pakket naar mijn nieuwe adres gestuurd worden. Op de 4e had ik nog niets gehoord. Weer gebeld en het pakket zou verstuurd worden. Uiteindelijk heb ik het gister ontvangen. Nu blijkt ook nog dat ik moet wachten op een activerings-sms waarna pas een monteur ingeschakeld kan worden.
Kortom; ik heb vanaf het begin af aan duidelijk gemaakt en er alles aan gedaan om te zorgen dat ik op tijd internet zou hebben, maar door niet juist handelen van Caiway is dit niet gelukt. Ik heb dit ook aangegeven in een telefoongesprek en aangegeven dat ik een compensatie wil. De medewerkster gaf aan dat ze dit overlegd heeft en gaf aan dat de fout niet bij Caiway lag. Ze bood wel €25 compensatie aan (ik vroeg om maand gratis als compensatie en heb ik niet geaccepteerd; vond ik te weinig) Wiens fout is het dan wel….?

vergoeding en erkenning slechte afhandeling Caiway

Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

boetzelaerlaan
    Niet opgelost. Vergoeding van 25 aangeboden gekregen, maar wacht nog steeds op aansluiting. Inmiddels in tweede week van vertraging vanaf moment van beloofde aansluiting d.d. 4 feb.