Klacht Caiway: Niet nakoming extra attentie

Jbl speaker

Ik heb een alles in 1 abonnement afgesloten met als kado een jbl speaker. Ook ik krijg hem niet omdat ik hiervoor een apart formulier moest invullen dat mij geheel onbekend voorkwam. Maar ze geven geen krimp en verschuilen zich als menig louche bedrijf achter de kleine lettertjes. Inderdaad goed waardeloos deze Caiway.

alsnog de jbl leveren omdat ik binnen de actietermijn mijn abonnement heb afgesloten en dat Caiway zijn belofte nakomt zonder zich ergens achter te schuilen. Caiway wees gewoon EERLIJK!!!!

Caiway

Vervelend om te lezen dat de eerste ervaringen met ons als bedrijf niet prettig zijn. We hebben de afgelopen tijd inderdaad een welkomstactie gehad die een gratis JBL omvatte. Voor, en tijdens de actieperiode, hebben we middels onze communicatie geprobeerd de actievoorwaarden te communiceren met iedereen. Dit is gelukkig ontzettend vaak goed gegaan.

In de voorwaarden stond ook beschreven dat het verzoekformulier voor de speaker ingevuld moest worden voor de bestelling. Helaas was het invullen van het bestelformulier voor het pakket zelf niet voldoende. Ik snap dat de situatie niet prettig is, en kom u daarom graag tegemoet met een eenmalige compensatie van €25,- op de factuur van aankomende maand.

In afwachting van uw antwoord, wens ik u alvast nog een heel prettige dag verder.

Mick Veerkamp
    Caiway Webcare Team
    Jbl speaker
    Aanmelden via Caiway/jbl lag niet meteen voor de hand. Meer voor de hand ligt natuurlijk aanmelden via de website welke al direkt te voorschijn komt bij het intikken van de naam Caiway. Bij navraag via klantenservice wordt als antwoord gegeven dat de jbl pas 6 weken na afsluiten abonnement wordt toegezonden. Dus concludeer ik dat Caiway de jbl speakers nog steeds voorhanden heeft. Dus is het een dooddoener om een nieuwe klant af te schepen met een lullig bedrag van 25 euro. Wees als groot bedrijf coulant en verstop je niet achter een kleine aanmeldingsformulier van een nieuwe klant.
    Stuur alsnog de jbl op!!!
    Geachte heer, mevrouw,

Zoals mijn collega aangaf was de actie met goede bedoelingen geïntroduceerd, wat in vele gevallen ook goed heeft uitgepakt. Niet om men een abonnement af te laten sluiten en vervolgens geen JBL speaker op te sturen. De voorwaarden waren vervolgens om gebruik te maken van de link en het formulier (of het tel nummer in de folder). Men kreeg dus een speciale folder geleverd met hierin de duidelijke marketingvoorwaarden beschreven.

Wat in eerste instantie is begonnen als een leuke extra'tje voor de nieuwe klanten heeft niet bij iedereen goed uitgepakt door de link dat niet is gebruikt of het formulier dat niet is ingevuld. Wellicht geen JBL speaker, maar, hiervoor is dan een coulance aangeboden van €25,-.

Had u heel graag een antwoord willen geven m.b.t. deze situatie, maar ook wij moeten ons houden aan de voorwaarden.

We kunnen u naast de €25,- nog een gratis zenderpakket aanbieden voor 1 maand naar uw keus voor de miscommunicatie dat is voorgevallen. We horen graag van u welk pakket dit mag wezen en wachten uw reactie af.

Sinem
    Caiway Team Webcare
    Jbl speaker
    U schrijft: Wat in eerste instantie is begonnen als een leuke extra'tje voor de nieuwe klanten heeft niet bij iedereen goed uitgepakt door de link dat niet is gebruikt of het formulier dat niet is ingevuld.
    Hiermee wordt al aangegeven dat uw werving niet helemaal duidelijk was. Ik heb de link Caiway/jbl nog eens uitgeprobeerd en kom dan echt terecht op jullie gewone website. Waarom hebben jullie degenen die tijdens deze actie zich hebben aangemeld niet gewezen op het feit dat er een speciaal formulier moest worden ingevuld om in aanmerking te komen voor de jbl ????
    Om dit hiaat goed te maken wordt een kleine tegemoetkoming in het vooruitzicht gesteld. Peanuts, hier zakt mij de broek vanaf. Wees coulant en kom als bedrijf de nieuwe abonnees alsnog tegemoet met een jbl speaker of een waardebon van MM ter grootte van dit bedrag. Dan pas bent u genereus!
    DOE HET NU!!!!
    Caiway

Bedankt voor uw bericht. De voorwaarden waren duidelijk aangegeven op de pagina op: www.caiway.nl/jbl.

We kunnen in dit geval dan ook geen speaker meer aanbieden. We horen graag of u akkoord gaat met de eerder geboden compensatie.

Pepijn
    Caiway Team Webcare
    Jbl speaker
    Ik wacht nog steeds op een voor mij bevredigend antwoord.

Jbl speaker
Een onderneming die zijn beloftes niet nakomt is een waardeloze onderneming en verdient gewaarschuwd te worden voor nieuwe cliënten. Een onderneming die in deze categorie past is in mijn ogen Caiway. Eerlijk gezegd hetgeen ze leveren heb ik geen kritiek op, des temeer de lokkertjes om nieuwe cliënten aan zich te binden om vervolgens met smoezen de beloofde lokkertjes niet na te komen. Helaas ben ik hier een van de gedupeerden.

Ook een klacht indienen over Caiway?