Klacht Caiway: niet te bellen telefoonnummers

Klachtnummer
# 41518
Gebruiker
internetter
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Al vanaf half oktober kan ik bepaalde telefoonummers niet bellen. Wel moet ik betalen. Tot op heden is de klacht niet opgelost, maar nog steeds in behandeling

De oplossing

Oplossing van het probleem en anders compensatie, want de klacht is al vanaf half oktober in behandeli

14 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer Lip,Hartelijk dank voor uw melding. We hebben uw vraag intern uitgezet. Wanneer we een antwoord ontvangen informeren wij u.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    internetter
    Datum
    Het antwoord ivan Caiway is steeds hetzelde: Er wordt aan gewerkt! Ik wacht echter al vanaf half oktober op een oplossing van het probleem.
  3. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer Lip.Naar aanleiding van ons zojuist gevoerde telefoongesprek wil ik hierbij bevestigen dat uw melding nog steeds in behandeling is.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  4. Auteur
    internetter
    Datum
    De klacht is nog steeds niet opgelost en duurt al vanaf half oktober. Laatste reactie van caiway is 6 dagen geleden.
    Borculo, 5 december 2013
  5. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer Lip,Ik ben uw melding nagegaan. Doordat wij afhankelijk zijn van externe bedrijven kan het nog enkele weken duren voordat deze situatie is opgelost.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  6. Auteur
    internetter
    Datum
    De klacht is na meer dan 2 maanden nog steeds niet opgelost. De klacht is achtereenvolgens uitgezet, daarna nog steeds in behandeling,, de melding is nog eens nagegaan, vervolgens ia Caiway afhankelijk van externe bedrijven, maar nog steeds is er geen oplossing. Als er na 60 dagen zoeken nog geen oplossing is, betwijfel ik of er wel een oplossing komt. Kan Caiway nu nog eens weken laten wachten , alvorens er een oplossing komt.? Het lijkt erop. dat we hier samen niet uit komen.
  7. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer Lip,Het is een zeer complex probleem waar wij achteraan zitten. We hebben inhoudelijke informatie enkel ligt er een verzoek bij onze marketing wat we hiervan naar buiten mogen brengen.We hopen in de loop van volgende week duidelijk en inhoudelijk antwoord te kunnen geven op dit probleem.Met vriendelijke groet,
    Arjan in ’t HoutCaiway Webcare Team
  8. Auteur
    internetter
    Datum
    Geachte heer in 't Hout,
    Deze week geen inhoudelijk antwoord ontvangen; zelfs geen enkel antwoord. Ik heb het gevoel aan het lijntje te worden gehouden door CAIWAY. Mijn vraag is hoelang gaat men hiermee nog door? Binnenkort neem ik contact op met de Consumentenbond, afd. Rechtsbijstand.
    Met vriendelijke groet,
    J. Lip
    Borculo, 11 januari 2014
  9. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer Lip,Ik kan me uw reactie goed begrijpen. We zijn, om uw storing op telossen, afhankelijk van een extern bedrijf. Er wordt nog steeds gewerkt aan een oplossing!Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  10. Auteur
    internetter
    Datum
    Geachte Harma,
    Nu Caiway de klacht niet oplost verzoek ik om compensatie voor niet geleverde dienstverlening vanaf het begin van de storing.
    Met vr. groet,
    J. Lip
    Borculo,
    26 januari 2014
  11. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer Lip,Naar aanleiding van uw contact van hedenmiddag verrekenen wij de afgesproken credit op de eerstvolgende factuur.We blijven de situatie volgen en wanneer er een oplossing is informeren wij u.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  12. Auteur
    internetter
    Datum
    Geachte Harma,
    Met enig ongeduld volg ik de ontwikkeling en hoop op een snelle oplossing van het probleem.
    Met vriendelijke groet,
    J. Lip
    Borculo
    11 febru ari 2014
  13. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Lip,Hedenmiddag heb ik u gebeld. Ik kreeg op de bij ons bekende telefoonnumers geen gehoor. Ik wilde u informeren dat de storing is verholpen.Ik probeer op een ander tijdsstip nogmaals contact met u te krijgen.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  14. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer Lip,We hebben telefonisch contact gehad en de situatie in nu naar tevredenheid opgelost.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen