Klacht Caiway: Nieuwe aansluiting werkt niet
Details
Klacht
De overstap gemaakt van KPN alles in 1 (ADSL) naar glasvezel van Caiway.Aansluiten ging goed, alles werkte. De monteur was 5 minuten weg toen de storingen begonnen, niets werkte meer, internet/televisie/telefoon.
Met mijn mobiel de klantenservice moeten bellen, ik heb in totaal 135 minuten gebeld ! met uiteindelijk geen oplossing. Als ZZP-er had ik juist een monteur ingehuurd zodat ik geld kon verdienen, al met al heeft mij dit uren gekoste met nul resultaat en heb ik de oude KPN weer aangesloten; er was nml een ticket voor de storing aangemaakt zodat het binnen 5 werkdagen wordt opgelost........ vind dit onacceptabel.
Gewenste oplossing
Het Caiway abonnement is geactiveerd maar kan er geen gebruik van maken en wens hier dus niet voor te betalen, verder wil ik de gemaakte mobiele telefoonkosten vergoed hebben en een tegemoetkoming in de gederfde inkomsten.En uiteraard een zo snel mogelijk werkend pakket !
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.