Klacht Caiway: Nieuwe aansluiting werkt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 152273
Gebruiker
Ron
Datum
4 reacties

Details

Klacht

De overstap gemaakt van KPN alles in 1 (ADSL) naar glasvezel van Caiway.

Aansluiten ging goed, alles werkte. De monteur was 5 minuten weg toen de storingen begonnen, niets werkte meer, internet/televisie/telefoon.
Met mijn mobiel de klantenservice moeten bellen, ik heb in totaal 135 minuten gebeld ! met uiteindelijk geen oplossing. Als ZZP-er had ik juist een monteur ingehuurd zodat ik geld kon verdienen, al met al heeft mij dit uren gekoste met nul resultaat en heb ik de oude KPN weer aangesloten; er was nml een ticket voor de storing aangemaakt zodat het binnen 5 werkdagen wordt opgelost........ vind dit onacceptabel.


Gewenste oplossing

Het Caiway abonnement is geactiveerd maar kan er geen gebruik van maken en wens hier dus niet voor te betalen, verder wil ik de gemaakte mobiele telefoonkosten vergoed hebben en een tegemoetkoming in de gederfde inkomsten.
En uiteraard een zo snel mogelijk werkend pakket !
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.

    Vervelend dat u direct bij het begin al een storing heeft ervaren. Dit is niet de bedoeling.

    We zien inderdaad dat de storingsmelding in behandeling is. Helaas is de termijn maximaal 5 werkdagen. We hebben afgesproken je per mail op de hoogte te houden.

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    Ron
    Datum
    Ik zie geen oplossing anders dan dat ik mopet wachten hoe zit het met de compensatie telefoonkosten gederfde inkomsten wat inzake het ingegane abonnement, kortom nietszeggende reactie !@
  3. Auteur
    Caiway
    Datum
    Inkomstenderving uit zakelijke doeleinden vergoeden wij niet. Dit heeft als reden dat u een particulier abonnement bij ons afneemt.

    We hebben op 04-02-2016 een nieuw modem naar u verzonden.

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    Caiway Webcare Team

  4. Auteur
    Ron
    Datum
    Vind het een slecht argument, heeft mij nu gewoon nodeloos tijd gekost. Verder geen reactie op de mobiele telefoonkosten en geen reactie op ingegane abonnement.
    Begrijp dat de storingsmelding is afgehandeld; lees nu modem toegezonden, ja en nu? moet ik dat nu zelf maar verder uitzoeken? komt er een monteur? is dit de oorzaak van de storing?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen