Klacht Caiway: Nog steeds geen antwoord op mijn jaarlang lopende klacht: verdeelkastje staat nog steeds op mijn terrein, ontzettend in de weg..

Sjors

Wederom meld ik me hier, omdat Caiway voor de tweede keer de klacht laat verlopen. Ruim een jaar geleden heb ik bij Caiway de kalcht gemeld, dat een verdeelkastje van hun op mijn terrein staat en dat ik dit weg wil hebben. Caiway roept al een jaar lang dat ze ermee bezig zijn, sturen me van het (letterlijk) kastje naar de muur, leggen de schuld bij de firma schuuring neer en uiteindelijk gebeurt er helemaal niets!! Dit kastje staat illegaal op mijn terrein, de enige oplossing die me ooit geboden is, is om bijna 3500,- euro te betalen, voor het verwijderen hiervan. Beste Caiway, komen jullie nu EINDELIJK eens met een oplossing? En graag niet het antwoord: we zijn er mee bezig..... En graag ook niet als eerste reactie: is de klacht inmiddels verholpen? Nee, IK WIL EEN OPLOSSING!!

Ik wil dat op zeer korte termijn het kastje, kosteloos van mijn terrein verwijderd wordt

Beste heer Manders,

Uw klacht is nog steeds in behandeling bij onze klachtenafdeling, zij hebben opnieuw contact gehad om een update op te vragen. Dit wordt op dit moment besproken met het CIF. Ik kan dit helaas niet verder versnellen.

Zodra wij een terugkoppeling ontvangen zult u van ons horen.

Beste Jeanine,
    Hoe lang moet dit duren dan? Ik ben al sinds mei vorig jaar hiermee bezig. Denk toch wel dat er nu eindelijk eens een antwoord kan komen, waar ik iets aan heb.
    Caiway
    Ik moet u helaas vragen nog even af te wachten, ik kan niet aangeven wanneer er een definitieve uitkomst is. Wel dat mijn collega van de klachtenafdeling zijn best doet om hier z.s.m. op terug te komen. De verwachting is dat dit niet lang meer gaat duren.

Hij zal zodra hij een update heeft ontvangen, contact met u opnemen.

Excuses voor het lange wachten.

Beste Jeanine,
    Ik heb jullie ook een mail gestuurd, waarin ik duidelijk stel, dat ik voor 1 juli een passende oplossing verwacht, omdat ik het wachten echt zat ben. Iedere keer als ik bel naar jullie, wordt ik afgesnauwd door een medewerker, die nog nooit van het woord klantvriendelijk heeft gehoord en waarschijnlijk niet eens weet waar het over gaat. Jullie hebben er nu ruim een jaar over kunnen denken, zonder resultaat, voor mij is de maat nu echt vol.
    Beste heer Manders,

Wij vinden het vervelend om te horen dat u onvriendelijk bent behandeld door één of meerdere van onze medewerkers, uiteraard is dit niet de bedoeling en zullen wij dit verder onderzoeken.

Zoals al eerder vermeld loopt uw klacht via de klachtenafdeling van Caiway, zij komen hierop terug en zullen u zo spoedig mogelijk opnieuw benaderen.

Ik begrijp dat u al een hele tijd heeft gewacht, ik kan u verzekeren dat mijn collega's samen met het CIF hun uiterste best doen om hier zo snel mogelijk op terug te komen. Wij kunnen dit helaas niet verder versnellen.

Sjors
    Nu wordt het toch wel heel spannend.... Krijg vandaag een brief van jullie, dat het kastje niet van jullie is en dat jullie het verzoek van verwijderen doorsturen naar CIF. Een bedrijf waar ik al de keren dat ik met jullie gebeld en gemaild heb, nog nooit van gehoord heb. Hebben jullie hier nu echt ruim een jaar over moeten denken?! Of is dit een manier van jullie om er makkelijk van jullie klachten af te komen..... Ik mag toch hopen, dat jullie dit dan samen met hen gaan oppakken!
    Beste heer Manders,

U geeft aan dat u van de CIF nog nooit van gehoord heb. Mijn collega heeft hier echter op 24-06-2016 al naar gerefereerd. Het kastje is inderdaad niet in beheer van Caiway. Desondanks is Caiway wel samen met de CIF aan het kijken wat hiervan de oplossing is.

Rias
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?