Klacht Caiway: Nummer porteren is weer mislukt

EJI

Nummer porteren is weer mislukt caiway zou telefonisch contact op nemen als er nog problemen waren helaas krijg ik weer een mail dat het niet is gelukt.
Na 4 keer bellen ( kost veel tijd en ook nog geld) ben ik het zat alle gegevens kloppen.
ook heb ik al contact gehad met online onze oude provider alles staat goed bij hun zeggen ze.
ik weet niet wat ik nog moet doen het lijkt een politiek spel tussen online en caiway ik als klant wordt hier de dupe van.
graag een oplossing.
Als ik dit op de chat door geef reageert men gewoon niet.

Laat caiway contact opnemen met online val de kant niet lastige met vragen die die niet kloppen .
Koppel telefonische terug als hier om gevraagd wordt een mail die je niet kunt beantwoorden heb je niets aan.
Zorg dat het porten lukt ik moet nou al 3 weken twee abonnementen aan houden wie gaat dit betalen?

Caiway
    Geachte heer/mevrouw Immeker,

Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit vervelend is. Bij een afkeuring van nummerovername kunnen wij dat niet forceren. Ik begrijp dat Online aangeeft dat het nummer gewoon overgenomen kan worden.

Staat het telefoonnummer wel actief op dezelfde naam en op hetzelfde adres?

Jeanine
    Caiway Webcare Team
    Hallo,

Doen jullie aan aan klant history?
    Dan zou je kunnen zien dat we het hier al uitvoerig over hebben gehad.
    De gegevens kloppen.
    Graag nummer alsnog overzetten mocht dit toch problemen opleveren dat zou het goed zijn eens telefoniche contact met ons op te nemen.
    Wij hebben over dit onderwerp al lang genoeg bij jullie aan de telefoon gewacht.

M.v.g EJI
    Caiway
    Geachte heer/mevrouw Immeker,

Wij kunnen zeker terugkijken in de klantgeschiedenis om te lezen wat er besproken is, echter vroeg mijn collega het nogmaals omdat de reden van afwijzing bij elke portering is dat de naam en het adres niet overeenkomen met wat er bij de oude provider bekend is onder dit telefoonnummer.

Zoals mijn collega al aangaf, kunnen wij een nummerovername niet forceren. Dit moet geaccepteerd worden door de oude provider voor we het nummer over kunnen nemen. De oude provider heeft onze verzoeken nu al 5 keer afgewezen.

Ik zou u willen vragen om een factuur van de oude provider te mailen naar webcare@caiway.nl. Wij kunnen dan nagaan of de naam en adres gegevens inderdaad kloppen met wat we hebben staan en de portering nogmaals aanvragen.

Brian
    Caiway Webcare Team
    Hallo.

Ik heb zoals gevraagd de laatste nota 19 mei gestuurd.(webcare@caiway.nl)
    Ook heb ik hier een privé bericht achtergelaten
    Helaas heb ik nog steeds niets van jullie vernomen.
    Momenteel zijn wij erg teleur geteld in de service van caiway.
    De gegevens zij het zelfde zoals wij al meerdere keren aan jullie door hebben gegeven.
    Graag nummer z.s.m overzetten en een berichtje sturen als het wel of niet is gelukt.

EJI
Het nummer is nog steeds niet omgezet. Het is maar afwachten als dit ooit gaat lukken zo. Het blijft als klant onmogelijk om dit zo op te lossen je blijft een speel pion voor twee bedrijven. Als dit niet werkt dan gaat volgende week de zaak maar naar de rechtsbijstand. Een ander oplossing zie ik dan niet meer.

Ook een klacht indienen over Caiway?