Opgelost door Caiway: Ondanks toezegging geen compensatievoorstel.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 486209
Gebruiker
Van Huizen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanaf 9 september heb ik klachten over de beeldkwaliteit. Deze zijn nu eindelijk iets minder (hoewel het beeld soms opeens heel erg korrelig is, alsof het jaren ‘70 zijn). Maar goed. In mijn klacht daarover is toegezegd dat Caiway met een compensatie voorstel komt. Die blijft echter uit. Ondanks meerdere keren herinneren; geen reactie. Graag ontvang ik dat voorstel alsnog.

Hier de link naar die reactie.
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/caiway/klachten/voortdurend-slecht-beeld-tv/details?complaintId=b7b3b378-19e2-4369-8aa5-3d5de68f89db&token=eyJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ1c2VySWQiOiIwMDEwOTI5MzU1Iiwic3ViIjoicnAifQ.wxmw1Eclst1YJDOyG7f3Xx3A7_9jFIZ5q007iv_lXU8#reageer

De oplossing

Alsnog met een passend compensatievoorstel komen zoals is toegezegd. En rekening houden dat ik er inmiddels wel 5 keer aan heb moeten herinneren zonder dat Caiway reactie geeft.

1 reactie

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Dit is onze laatste reactie


    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht behandeld onder: #477732 en hebben de klacht inmiddels afgesloten.

    Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Pepijn
    Caiway Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Van Huizen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is een compensatievoorstel gedaan. Die wordt verrekend op de volgende factuur.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen