Opgelost door Caiway: Ondanks toezegging geen compensatievoorstel.

content Opgelost
Van Huizen

Vanaf 9 september heb ik klachten over de beeldkwaliteit. Deze zijn nu eindelijk iets minder (hoewel het beeld soms opeens heel erg korrelig is, alsof het jaren ‘70 zijn). Maar goed. In mijn klacht daarover is toegezegd dat Caiway met een compensatie voorstel komt. Die blijft echter uit. Ondanks meerdere keren herinneren; geen reactie. Graag ontvang ik dat voorstel alsnog.

Hier de link naar die reactie.

Alsnog met een passend compensatievoorstel komen zoals is toegezegd. En rekening houden dat ik er inmiddels wel 5 keer aan heb moeten herinneren zonder dat Caiway reactie geeft.

Caiway

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht behandeld onder: #477732 en hebben de klacht inmiddels afgesloten.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Pepijn
    Caiway Team Webcare

Van Huizen
Er is een compensatievoorstel gedaan. Die wordt verrekend op de volgende factuur.

Ook een klacht indienen over Caiway?