Opgelost door Caiway: Onjuiste informatie bij een bestelopdracht en slechte communicatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 517510
Gebruiker
Weijers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn Wifi router gaf problemen dus ik heb op 28 jan 2021 bij Caiway een nieuwe router besteld; de email bevestiging vermeldde dat ik binnen 5 werkdagen de bestelde artikelen zou ontvangen. Toen ik op donderdag 4 feb 2021 nog steeds niets ontvangen had heb ik contact gezocht met Caiway en kreeg toen te horen dat de Wifi routers niet voorradig waren en dat ze pas in de loop van maart 2021 geleverd zouden kunnen worden. Geadviseerd werd om een router bij de detailhandel te bestellen. Deze bleken in staat om de volgende dag eenzelfde router te kunnen leveren (zelfs tegen lagere kosten dan bij Caiway maar dat terzijde). Ik heb een week met een slechtwerkende router en veel irritatie moeten werken (in een tijd dat thuiswerken zo belangrijk is) terwijl dat niet nodig was geweest indien Caiway mij direct juist had geïnformeerd omtrent de beschikbaarheid van de Wifi router. Mijn klacht via de klantenservice van Caiway werd niet opgepakt.

De oplossing

Mij laten weten dat mijn klacht serieus genomen wordt en een compensatie voor de week die ik heb zitten wachten op Caiway waarbij ik geen goed gebruik heb kunnen maken van mijn Internetabonnement bij Caiway

1 reactie

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij betreuren het enorm dat u niet direct op de hoogte bent gesteld van de voorraadproblemen rondom de TP-link AC1200 wifi-routers.

    Ik ben het inderdaad met u eens dat dit tijdig had moeten worden gemeld en daarom komen wij u graag tegemoet vanwege het ongemak.

    Daarom zou ik u graag één maand willen vrijstellen van kale abonnementskosten (65,50 euro) op de eerstvolgende factuur.
    Dan heeft u de router dus in principe kosteloos ontvangen en daarbij ook nog een compensatie ontvangen voor het ongemak.

    Wij bieden hierbij onze excuses aan voor het niet tijdig communiceren van de voorraadproblemen en wij hopen dat u akkoord gaat met de aangeboden compensatie.


    Met vriendelijke groet,

    Alex
    Caiway Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Weijers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Caiway beaamt de klacht, biedt excuses en compensatie aan. Meer dan verwacht.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen