Klacht Caiway: Onkosten

Hans

Mnd. Heb ik problemen met tel. En internet gehad. Vandaag eindelijk weer gemaakt.
Nu wilde ik vragen of ik onkosten vergoeding kan krijgen voor de onkosten van de mob.tel. en geen internet ik betaal wel iedere mnd. Trouw aan jullie. B.vb. hartelijke dank.
Mevr. Van doorn

Caiway
    Geachte heer/mevrouw van Doorn,

Allereerst vinden wij het jammer om te horen dat u een storing heeft ervaren. Fijn dat dit verholpen is. In ons systeem is te zien dat er vandaag een monteursafspraak ingepland stond. Wij hebben echter nog geen terugkoppeling van de monteur ontvangen. Wanneer dit gebeurt is kunnen we de storing sluiten en een compensatie met u bespreken. Wij kunnen u alleen een compensatie verstrekken voor de ervaren storing, niet voor de mobiele kosten die u heeft gemaakt. Wanneer de storing gesloten is nemen we even contact met u op om dit te bespreken, tot die tijd laten we de klacht openstaan.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

David
    Caiway Webcare Team
    Caiway
    Bedankt voor het telefonisch contact zojuist. Wij hebben inmiddels terugkoppeling van de monteur gehad en samen met u besproken. Wij komen u graag tegemoet met een compensatie voor de storing op u internet en telefonie. U vindt de door ons overeengekomen compensatie terug op uw volgende factuur.

Wij gaan er van uit dat uw klacht hiermee voldoende afgehandeld is.

Nitin
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?