Klacht Caiway: Onterechte betalingen op een CAI abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 86443
Gebruiker
Margo
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ergens in oktober 2013 heb ik de Cogas gebeld met de vraag nu ik overgestapt ben naar Telfort of ik ook nog aan hun moet betalen. Ik kreeg de mededeling dat dit gewoon door moest lopen , en aangezien ik een automatische incasso heb is dit gewoon door gegaan. Nu kon ik mijn abonnement bij Telfort verlengen en ik kom er nu pas achter dat ik de cogas helemaal niet meer hoef te betalen. Resultaat dat ik dus al die maanden 18.95 heb betaald voor een dienst die ik NIET bij jullie afneem. Helaas weet ik niet meer wie ik toen gesproken heb maar ben totaal niet te spreken over deze gang van zaken. Tevens kan ik het abonnement pas per 31-12-2014 opzeggen dus nog een maand langer betalen aan geen af te nemen diensten, en ik kreeg te horen van jullie dat het dan jammer was maar niets aan te doen is. Ik hoop toch dat u dit eens goed na wil kijken want ik heb vanmorgen ook duidelijk aangegeven op dit moment niets meer aan jullie te betalen.

De oplossing

Het gaat hier om ongeveer 285 euro en ik heb maar een WAO uitkering dus zou dat geld graag terug willen hebben. Of in ieder geval een gedeelte ervan.

7 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte mevrouw Loopik,
    We hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij gaan vanuit de Caiway contact opnemen met de Cogas om de registratie van oktober 2013op te vragen.
    Aan de hand van deze informatie gaan we kijken wat we voor u kunnen doen en betekenen.
    Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Arjan in ’t Hout
    Caiway Webcare Team.
  2. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte mevrouw Loopik,Naar aanleiding van ons zojuist gevoerde telefoongesprek sluiten wij hierbij deze melding.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  3. Auteur
    Margo
    Datum
    In het telefoongesprek van 03-12-2014 geeft Mevr Oldshoorn aan dat ze contact hebben gehad met de Cogas en dat mijn gevoerde telefoongesprek helaas niet terug te vinden is. Ik geef aan dat ik hier niet mee eens ben en het gevoel krijg dat ik lieg. Mevr geeft aan helaas niets verder te kunnen doen en anders moet ik maar contact met de Cogas opnemen. Cogas geeft aan dat er destijds helemaal geen gesprekken werden opgenomen? Hoe kunnen jullie zeggen dat mijn gesprek niet geregistreerd is! Graag uit
  4. Auteur
    Margo
    Datum
    uitleg hierover. Ik ben het met de gang van zaken totaal niet eens, we hebben het hier wel over een bedrag ongeveer 285 euro.. Ik zou graag willen dat jullie dit nu goed oplossen en de schuld niet neerlegt bij de Cogas daar jullie al sinds afgelopen jullie alle gegevens hebben overgenomen en de cogas niets meer kan inzien.
    IK zie dit graag op kort termijn opgelost anders leg ik het toch bij de Consumentenbond neer
  5. Auteur
    Margo
    Datum
    Tevens heb ik net met uw klantenservice gebeld en de klacht is ook doorgezet naar het hoofdkantoor.
    De medewerker gaf zelf ook aan dat dit niet de gang van zaken is en dat dit met spoed opgelost moet gaan worden
  6. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte mevrouw Loopik,
    Zoals eerder is aangegeven zullen wij u niet compenseren. We hebben het abonnement niet met een opzegtermijn verwerkt maar per 30 november gestopt.
    U bent zelf verantwoordelijk voor uw administratie en opzeggen van een dienst. We hebben samen met Cogas gekeken en er is geen registratie over het opzeggen van een TV abonnement of informatie.
    Daarnaast geeft u in dit bericht aan dat er contact is geweest met de klantenservice. Ik heb ons systeem bij Caiway nagekeken maar er is hiervan ook geen telefonische registratie van.
    Bij deze zullen wij op dit onderwerp niet verder gaan.
    Met vriendelijke groet,
    Arjan in ’t Hout
    Caiway Webcare Team.
  7. Auteur
    Margo
    Datum
    U zegt We hebben samen met Cogas gekeken en er is geen registratie over het opzeggen van een TV abonnement of informatie. Nee Cogas registreerde in die tijd geen gesprekken, tevens heeft de Cogas helemaal geen klantbestanden meer omdat die in juli al zijn overgedragen aan jullie. Kan u de mail toezenden die ik van de Cogas hierover heb ontvangen. Krijg sterk het gevoel dat u de schuld bij mij wilt neerleggen terwijl IK gevraagd heb of ik mijn CAI abonnement moest doorbetalen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Margo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen