Klacht Caiway: ontevreden over programmas opnemen via glasvezel

Klachtnummer
# 522894
Gebruiker
marijjo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben overgestapt op glasvezel en het is nu al de 2e keer dat de opnames die ik gedaan heb terwijl ik nog 150 uur aan opnames overhad zijn verdwenen, ook verdwenen zijn de opnames die ik ingepland had. Baal dat ik mijn opnames niet meer kan zien. Glas vezel is duurder maar ik heb ook nog gehad dat 1 programma van TV monde gewoon niet opgenomen was maar er 1 ander programma in de plaats was met de titel van mijn gewenste programma eronder. Klantenservice probeert eerst nog of je het zelf gedaan. hebt. Vorige keer werd mij geadviseert de opnames te noteren als het weer gebeurde . Heb ik gedaan maar er gebeurt nu niets mee, hetzelfde advies wordt nu weer gegeven gegeven. Wil nu af van het glasvezel abonnement en terug naar mijn oude abonnement. Volgens de dame van klantenservice ligt het misschien aan de cloud maar daar heb ik niets aan.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf kosteloos mijn abonnement terug zet naar mijn abonnement wat ik eerst had,alles in 1 HD Basis zonder telefonie via de COAX en geen glasvezel meer. Ik ben er klaar mee omdat zij problemen met de cloud niet kunnen oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen