Klacht Caiway: Onvriendelijke bedrijf voornaam de klantenservice

Klachtnummer
# 299184
Gebruiker
Patrick77
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zie de klantenservice een 8,3 krijgen dacht daar moest ik op reageren want van ons krijgen ze een 0,0

De oplossing

Betere communicatie en niet doen of we uit een ei komen

2 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer/mevrouw de Raad,

    Graag willen wij weten welke problemen u ervaart, zodat wij u kunnen helpen in een oplossing. Met de klacht zoals hij nu beschreven staat, hebben wij geen idee welke problemen u ervaart en wat wij kunnen doen om deze situatie te verbeteren.

    Graag vernemen wij van u.

    Met vriendelijke groet,

    Mylène
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer/mevrouw de Raad,

    We begrijpen dat u het niet eens bent met het cijfer wat wij hebben gekregen. De cijfers zijn aan ons gegeven naar beoordeling van vele klanten. Als u problemen ervaart dan helpen wij u graag, echter moet u dan wel aangeven wat er aan de hand is. Als ik daar geen reactie op krijg, dan ga ik de klacht sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen