Opgelost door Caiway: Opzegging niet doorgekomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 115523
Gebruiker
MHospers
Datum
2 reacties

Details

Klacht

28-01-2015 Heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van Caiway (via tel nr 0882249121, hier heb ik ook een specificatie van).
Daar heb ik telefonisch doorgegeven dat ik door het weggaan van Ziggo uit Almelo, ik mijn kabletelevisie abonnement die via Cogas liep, op wilde zeggen, omdat ik over ging naar glasvezel van Fiber en dus geen gebruik meer maak van kabeltelevisie.
De betreffende mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat er een maand opzegtermijn aan vast zat en dat daarna alles voor elkaar zou zijn.
Ervan uitgaande dat dit zo zou zijn, heb ik er nooit meer naar omgekeken. Per toeval zie ik dat er nu alsnog maandelijks geld van mijn rekening wordt geschreven door Caiway, ondanks de opzegging.
Vervolgens neem ik wederom telefonisch contact op en is mijn vorige contact spontaan verdwenen en wordt er gevraagd naar een bevestiging, waar in mijn vorig contact niks van is genoemd.

Gewenste oplossing

Graag alsnog de opzeggen per 28-02-2015 (netjes een maand na ik gebeld heb) doorvoeren en alle bedragen die na die datum zijn geïncasseerd aan mij terugstorten. En dit keer, aangezien het blijkbaar moet bij u, ook een schriftelijke bevestiging.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte mevrouw Hospers,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij hebben deze vandaag in behandeling genomen en direct besproken.

    Wij gaan u met terug werkende kracht ontbinden van uw TV abonnement.

    De stop datum zal worden 28-02-2015. Hiervan krijgt u nog een bevestiging.

    Het te veel geïncasseerde geld zal worden terug gestort.
    Wel kan ik melden dat in de administratie van Cogas nog wel 1 maand open staat qua factuur voor de maand februari. Wij zullen uiteraard dit verrekenen.

    Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Arjan in ’t Hout
    Caiway Webcare Team.
  2. Auteur
    MHospers
    Datum
    Akkoord

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen