Klacht Caiway: overschrijving bij verhuizing

Klachtnummer
# 58464
Gebruiker
moniek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tijdig op 23 maart per e-mail aangegeven dat ik per 27 maart ging verhuizen. minimaal 12 telefoontjes en problemen intern bij de Caiway (signaal en het omzetten van een schakelaar) schijnt voor onoverkomelijke problemen te stuiten. Mijn beltegoed is inmiddels op van alle telefoontjes naar de caiway. Afgelopen vrijdag zou het opgelost zijn. De juiste hdmi aansluiting, echter, air ties kastje geeft drie kwartier ' bezig met laden ' aan. Weer gebeld. Er zou een storing zijn bij mij in de buurt? Zaterdag opnieuw geprobeerd. Ook weer drie kwartier. Maar weer afgezet. Ivm koningsdag gesloten. Zondag, weer geen tv mogelijk. Blijft hangen in 'bezig met laden'.Ook op de coax krijg ik geen zenders meer.

De oplossing

Er komt een monteur die niet eerder de deur uitgaat voordat alles het doet , kosten uiteraard voor rekening caiway of
Ik stap over naar een andere provider en de kosten hiervan worden vergoedmdoor de caiway.
In beide gevallen uiteraard stornering van mijn abonnementsgeld met terugwerkende kracht tot 27 maart 2014

1 reactie

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte mevrouw Kremer,We hebben inmiddels op uw andere klacht gereageerd.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen