Klacht Caiway: Prijzen van Caiway hebben me er ingeluisd

Mi

Het is gewoon weer een misselijke streek dit. Je wil op dingen korten om geld te besparen. Dus je gaat shoppen waar je goedkoper uit bent. We hebben hier in het dorp als niet veel keuze. Eindstand je kiest voor Caiway omdat je denk ach 40 euro alles in een super is toch een leuke prijs en na 3 mnd is het 50 euro altijd nog goedkoper dan wat ik nu heb. MIS je bent niet goedkoper uit want men zet er gewoon bedragen zonder BTW en dat voor een consument en geen zakelijk product BAH vals vindt ik dit. Nu zit ik dus met een product overgestapt en wel terwijl ik super zat bij Online. Nu minder goede wifi heb door het huis dus problemen heb met me ontvangst en dan ook nog eens duurder door misleiding van prijzen exclusief BTW. Wat kan je hier nou aan doen???
Ik hoop dat er duidelijkheid komt of dat de reklame campagne aangepast wordt voor dat er nog meer mensen de fout in gaan en net als ik het geld hard kunnen gebruiken.
Mvg .

Oplossing is de prijs op de juiste manier laten benoemen in hun advertenties zodat mensen weten dat er nog BTW over heen komt of de prijs aanpassen incl BTW
niet op de manier hoe het er nu staat in iedergeval. En ik wil wel een tegemoet koming van Caiway want ik had anders nooit de overstap gemaakt want ik moest ook nog eens een router en een decoder opnieuw er bij krijgen omdat ik anders geen gebruik kon maken van de alles in een dus ook weer extra kosten
waar door je dus geld te kort komt eind van de rit om alles te kunnen betalen.
ben je te laat met betalen krijg je ook zonder boe of ba een opsomming van 17.50 euro over je rekening heen
Hoe kom je in de problemen ?? gewoon over stappen dan krijg je die gratis en voor niets er bij.
Dus ik zeg lekker blijven zitten waar je zit is nog het beste ook

Caiway
    Geachte mevrouw Chang,Naar aanleiding van uw melding hebben wij telefonisch contact opgenomen. We kregen geen gehoor. We nemen op een ander moment nogmaals contact met u op.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
    Mi
    u belde op een moment dat ik bij een klant was dus als u het opnieuw wil proberen graag.

Ook een klacht indienen over Caiway?