Opgelost door Caiway: problemen met opnemen/afspelen, strepen door het beeld.

davenatie

Wij hebben diverse klachten gehad met het entone kastje. Veel contact gehad met caiway en keurig telkens een nieuw kastje gekregen, helaas ligt het hier denk ik niet aan. Na veel contact van onze kant vind ik dat er pas laat op gereageerd is en slecht te bereiken. Ik heb hier al veel tijd maar ook geld in gestoken. Je betaald voor de diensten die niet werkzaam zijn. Eindelijk zou er een monteur langs komen maar tevergeefs gewacht er kwam niemand. Ik vind dit echt niet kunnen!!!!

Oplossing zoeken en serieus genomen worden.

Caiway
    We hebben telefonisch contact met de klant opgenomen en de situatie besproken. We leveren klant een nieuwe HDMI kabel om te testen. Op maandag nemen we contact of dit geholpen heeft om de storing op te lossen.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
    Bedankt voor de reactie.
    Er is inderdaad een HDMI kabel geleverd maar helaas dit was niet de oplossing. Er is maandag opnieuw contact geweest, nu even afwachten wat daaruit komen gaat.Met vriendelijke groet,Dave
    Caiway
    Geachte heer Van den Bulk,we hebben uw Entone onderzocht en u hierover geinformeerd.Ik neem later vandaag nog telefonisch contact met u op om deze klacht af te handelen.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
    davenatie
    Bedankt voor de fijne afhandeling van ons probleem. Hoop dat het in de toekomst beter zal gaan met de entone. Het probleem is voor ons wat duidelijker en wij wachten tot deze optimaal zal werken. Caiway heeft in ieder geval zijn best voor ons gedaan.