Opgelost door Caiway: problemen met opnemen/afspelen, strepen door het beeld.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46270
Gebruiker
davenatie
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wij hebben diverse klachten gehad met het entone kastje. Veel contact gehad met caiway en keurig telkens een nieuw kastje gekregen, helaas ligt het hier denk ik niet aan. Na veel contact van onze kant vind ik dat er pas laat op gereageerd is en slecht te bereiken. Ik heb hier al veel tijd maar ook geld in gestoken. Je betaald voor de diensten die niet werkzaam zijn. Eindelijk zou er een monteur langs komen maar tevergeefs gewacht er kwam niemand. Ik vind dit echt niet kunnen!!!!

De oplossing

Oplossing zoeken en serieus genomen worden.

4 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    We hebben telefonisch contact met de klant opgenomen en de situatie besproken. We leveren klant een nieuwe HDMI kabel om te testen. Op maandag nemen we contact of dit geholpen heeft om de storing op te lossen.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    davenatie
    Datum
    Bedankt voor de reactie.
    Er is inderdaad een HDMI kabel geleverd maar helaas dit was niet de oplossing. Er is maandag opnieuw contact geweest, nu even afwachten wat daaruit komen gaat.Met vriendelijke groet,Dave
  3. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer Van den Bulk,we hebben uw Entone onderzocht en u hierover geinformeerd.Ik neem later vandaag nog telefonisch contact met u op om deze klacht af te handelen.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  4. Auteur
    davenatie
    Datum
    Bedankt voor de fijne afhandeling van ons probleem. Hoop dat het in de toekomst beter zal gaan met de entone. Het probleem is voor ons wat duidelijker en wij wachten tot deze optimaal zal werken. Caiway heeft in ieder geval zijn best voor ons gedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
davenatie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy