Klacht Caiway: Rare sitatie. Alles gedaan wat gevraagd en geld terug gekregen en dan alles moeten betalen
Details
De klacht
Ik heb een abonnement afgesloten, terwijl ik nog tv en internet had via kpn. Maar ivm nieuwe glasvezel heb ik het aangevraagd en ook de spullen gekregen 2x maal zelfs na een een tijdje kreeg ik een brief met de melding dat ok alles moest terug sturen ? Gebeld en gevraagd waarom omdat ik het niet In gebruik heb. Dus nog een brief gekregen dat ok het moest terug sturen ?? Dus terug gestuurd. Gebruikte het toch niet.Ondertussen zelfs geld terug gekregen van ze netjes toch. Ondertussen verhuisd en boem een een brief dat il het jaar abonnement helemaal moet betalen. Huh dus gebeld word je niet wijzer van. En ja hoor de brief van de deurwaarder oké daar laten ze geen gras over groeien. En ja 552.00 betaald ik trek toch aan het kortste end. Hopen dat ze er iets mee doe in deze corona tijd is het niet Makelijk en dan kun je dit niet gebruiken maar om de kosten niet nog hoger te laten oplopen. Dus maar betaald
Met vriendelijke groet
De oplossing
Uitleggen hoe dit kanEn zou fijn zijn mn geld terug te
krijgen
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.