Klacht Caiway: Rare sitatie. Alles gedaan wat gevraagd en geld terug gekregen en dan alles moeten betalen

sad Niet opgelost
M V weert

Ik heb een abonnement afgesloten, terwijl ik nog tv en internet had via kpn. Maar ivm nieuwe glasvezel heb ik het aangevraagd en ook de spullen gekregen 2x maal zelfs na een een tijdje kreeg ik een brief met de melding dat ok alles moest terug sturen ? Gebeld en gevraagd waarom omdat ik het niet In gebruik heb. Dus nog een brief gekregen dat ok het moest terug sturen ?? Dus terug gestuurd. Gebruikte het toch niet.
Ondertussen zelfs geld terug gekregen van ze netjes toch. Ondertussen verhuisd en boem een een brief dat il het jaar abonnement helemaal moet betalen. Huh dus gebeld word je niet wijzer van. En ja hoor de brief van de deurwaarder oké daar laten ze geen gras over groeien. En ja 552.00 betaald ik trek toch aan het kortste end. Hopen dat ze er iets mee doe in deze corona tijd is het niet Makelijk en dan kun je dit niet gebruiken maar om de kosten niet nog hoger te laten oplopen. Dus maar betaald
Met vriendelijke groet

Uitleggen hoe dit kan
En zou fijn zijn mn geld terug te
krijgen

Caiway

Bedankt voor uw bericht. Wij kunnen hier helaas geen verdere informatie over vrijgeven, omdat dit al uitstaat bij de deurwaarder.

Wij adviseren om dit verder op te pakken met de deurwaarder zelf, om verdere informatie hierover te kunnen ontvangen.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Pepijn
    Caiway Webcare Team

M V weert
Ik heb het gevoel dat ze niet gelezen hebben De deurwaarder is al afgehandeld en betaald dus bij hem kan ik iets meer bespreken Wil graag van Caiway een oplossing Met vriendelijke groet Michel Velings

Ook een klacht indienen over Caiway?