Opgelost door Caiway: Restitutie duurt veel te lang

Milan Verwoerd

Caiway heeft op 27-06-2012 is er 25 euro afgeschreven en op 24-07-2012 is er 10 euro afgeschreven.

Meerder malen gebeld en mij laten vertellen dat het klopte en dat het teruggestort ging worden.
Tot op heden nog niets teruggekregen... Snap niet dat dit zo lang kan duren!
Andersom had ik allang extra kosten moeten betalen voor een 2e, 3e herinnering etc.

Ik sta op het punt verdere stappen te ondernemen om het bedrag terug te krijgen incl. wettelijk rente.

Graag per omgaande het bedrag terugstorten op mijn rekening. Om blijk te geven van excuses een schadevergoeding.

Caiway
    Geachte heer Verwoerd,Hedenmiddag heb ik telefonisch contact opgenomen. Ik kreeg geen gehoor, wel heb ik uw voicemail ingesproken. Het spijt ons dat de toegezegde creditering niet is verwerkt. Ik heb inmiddels opdracht gegeven het bedrag à € 35,- aan u retour te storten. Dit vindt eind oktober plaats. U geeft aan een schadevergoeding te wensen als blijk van excuus . Kunt u aangeven wat u verwacht van Caiway?Ik vertrouw erop u voor dit moment voldoende geinformeerd te hebben. Graag nemen wij nog telefonisch contact op. Kunt u aangeven wanneer u bereikbaar bent?Met vriendelijke groet,Harma Olsthoorn
    Milan Verwoerd
    Goedemiddag,Bedankt voor de snelle reactie. Als tegemoetkoming zat ik te denken aan 8% wettelijke rente per maand. Dit bedrag komt dan neer op 11 euro en 20 cent.Ik hoor graag,Met vriendelijke groet,
    Milan verwoerd
    Caiway
    Geachte heer Verwoerd,Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb het door u genoemde bedrag toegevoegd aan het toegezegde bedrag wat volgende week wordt retour gestort. Ik vertrouw erop dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet,Harma
    Milan Verwoerd
    Goedemiddag,Bedankt voor de snelle reactie en de juiste afhandeling.
    Ik zie het bedrag tegemoet.Met vriendelijke groet,
    Caiway
    Geachte heer Verwoerd,Hartelijk dank voor uw reactie. Hierbij sluit ik uw klacht. Met vriendelijke groet,Harma
    Geld inclusief wettelijke rente van 8% is reeds gestort

Milan Verwoerd

Ook een klacht indienen over Caiway?