Klacht Caiway: ruim 1,5 week geen internet tel. en tv vanwege slechte klantenservice

JJK

Bij mij in de regio word momenteel glasvezel gelegd. alles mooi, behalve dat er ''pannekoeken'' voor ingehuurd worden.
Zo hebben deze bij mij mijn bestaande coax verbinding in 2en gehakt.
Nu moest er volgens de klantenservice eerst een storingsmonteur langskomen om te bevestigen wat er gebeurt was. maar daar moest ik wel thuis voor zijn.
Ik zat 1 week in duitsland en vriendin heeft een 9 tot 5 baan. de reparatie gebeurde door weer een andere aannemer waardoor ik ruim 1,5 week zonder tel tv en i-net heb gezeten. wat kostbaar is omdat alles nu via het mobiele telefoonverkeer moest en ik en mijn vriendin geen grote bundels hebben en daar dus ook ruim overheen zijn gegaan.

Dekking van de gemaakte kosten. onder andere naar de klantenservice bellen.
De veel gebruikte oplossing een maand geen abo kosten vind ik te weinig compensatie omdat ik al meer dan de helft van de maand geen gebruik heb kunnen maken van de diensten. en de kosten dit ook ruimschoots overschrijden.

Caiway
    Geachte heer Knol,Naar aanleiding van uw melding hebben wij telefonisch contact opgenomen. We kregen geen gehoor. We proberen op een ander tijdsstip nogmaals contact met u te krijgen.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
    JJK
    Beste caiway medewerker, ik zit momenteel in brazilie en kom pas 17 juli terug. Graag verzoek ik u contact op te nemen per email of mijn andere nummer 00559294777014. Mocht dit beiden geen optie zijn dan wil ik dit hele klachten traject opschorten tot na mijn terugkomst.Alvast bedankt.
    Caiway
    Geachte heer Knol,Hartelijk dank voor uw reactie. Kunt u via een e-mail aan webcare@caiway.nl het e-mailadres kenbaar maken waar wij u kunnen bereiken?Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
    JJK
    Ik ben sinds uw eerste poging niet meer gebeld. Nu is dat niet zo erg omdat ik in het buitenland zit en dat schreeuwend duur is om te bellen dus ik stel voor dat u uw aanbid doet via email of deze website. Ik ben pas in juli weer terug in het land om serieuze stappen te kunnen ondernemen
    JJK
    Mijn excuses voor mijn laatste reactie mijn internet is hier heel slecht en had niet gezieb dat u al had gereageerd op mijn eerdere reactie.Om terug te komen op uw vraag. Mijn email adres is dezelfde die aan mijn abonnement gekoppeld is. Dit is een @gmail.com adresAlvast bedankt
    Caiway
    We hebben u per mail een afhandelvoorstel gedaan voor uw klacht.
    Arjan in ’t Hout
    Caiway Webcare Team.

Ook een klacht indienen over Caiway?