Opgelost door Caiway: Sigaar uit eigen doos

Ad

Caiway aanbieding: Sigaar uit eigen doos?
Bij de overgang van Ziggo naar Caiway in Twente is verzwegen dat consumenten te maken kunnen krijgen met verouderde apparatuur. Ik heb bij de klantendienst de blaren op mijn tong gepraat om Caiway te overtuigen dat een goedkope aanbieding in Twente een sigaar uit eigen doos is, wanneer achteraf blijkt dat je een nieuwe receiver moet aanschaffen om een goed HD beeld te kunnen ontvangen, terwijl dit voorheen bij Ziggo ok was. Nieuwe klanten van Caiway (niet uit Twente) krijgen wel gratis een nieuwe receiver in bruikleen. Het aantrekkelijke aanbod van Caiway blijkt dan dus gewoon een sigaar uit eigen doos. Slechte zaak!!

Caiway erkent dat men de klant vooraf niet geïnformeerd heeft over de kans dat een nieuwe receiver noodzakelijk is bij de overgang van Ziggo naar Caiway en dat men daarin tekort geschoten is.
Caiway biedt alsnog aan om mij gratis gebruik te laten maken van een HD receiver, die wel geschikt is voor het ontvangen van HD kwaliteit.
Indien dit niet mogelijk zou zijn, wil ik dat het contract verbroken wordt, zodat ik in in de gelegenheid ben om alsnog een andere keuze te kunnen maken, al dan niet bij Caiway, waarbij wel een gratis HD receiver aangeboden wordt.

Caiway
    Bedankt voor uw bericht.Wij hebben net telefonisch contact gehad met elkaar en afspraken gemaakt.
    Mocht er in de toekomst nog iets zijn, horen wij dit graag van u!Met vriendelijke groet,Jan
    Caiway Webcare Team
    Ad
    Dank voor uw reactie. Hoewel 'mager', ga ik akkoord met het door u gedane voorstel. Ik hoop wel dat alles administratief goed verloopt en ik niet opnieuw lange tijd aan de telefoon moet zitten om iemand te bereiken.
    Na een ongelukkige start hoop ik nu op een ongestoorde (letterlijk en figuurlijk) relatie met Caiway.

Ad

Ook een klacht indienen over Caiway?