Klacht Caiway: sitecom router

Klachtnummer
# 162637
Gebruiker
chiel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb een jaar eenX6-N900 sitecom router die werkte perfect...nu niet, valt uit en kan niet meer verbinden...is opeens een conflict tussen de dual band ??? neem maar contact op met sitecom is het antwoord ...

gezien bovenstaande klacht is het geen goed huwelijk sitecom caiway-glas

en de helpdesk van caiway is onbereikbaar.

Gewenste oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Beste heer, mevrouw Gerbracht,

    De router die u thuis heeft staan is niet afkomstig van Caiway en daarom bieden wij daar technisch ook geen ondersteuning op. U kunt proberen om de router eens op een ander wifi kanaal te zetten of kijken of er wellicht een firmware update beschikbaar is voor deze router. Wij garanderen altijd alleen bekabelde verbindingen. Mocht u verdere technische ondersteuning willen, kunt u inderdaad contact opnemen met Sitecom.

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen