Klacht Caiway: Slechte ontvangst sbs9

Klachtnummer
# 278717
Gebruiker
Vierkante ogen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf het moment dat sbs9 beschikbaar was, is het een stoorzender geweest i.t.t. andere zenders. Contact met helpdesk werkt niet. Men komt met oplossing vervanging kabel e.d. terwijl het probleem zich alleen voordoet bij sbs9. Verder zouden er geen klachten zijn over deze zender. Ik kom er op diverse sites genoeg tegen overigens waaronder exact dezelfde. Monteur voor eigen rekening, ook geopperd als oplossing, vind ik geen oplossing.

De oplossing

Ontvangst sbs9 zonder onderbreking, blokken, strepen en klankvetvorming.

2 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte mevrouw Colijn,

    Vervelend dat SBS9 niet goed werkt. Ik heb u zojuist telefonisch geprobeerd te bereiken, maar dat is helaas niet gelukt. Om te achterhalen wat de oorzaak is van de storing, wil ik graag een aantal dingen met u controleren. Kunt u ons laten weten wanneer wij u kunnen bereiken?

    Met vriendelijke groet,

    Anas
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    Vierkante ogen
    Datum

    Er is na telefonisch contact met Caiway inmiddels (kosteloos) een monteur geweest.
    Deze heeft buiten noch binnen reden kunnen vinden voor de slechte ontvangst van sbs9.
    De signalen waren boven het minimum vereiste niveau.
    De monteur heeft geadviseerd een Coaxkabel met metaalbescherming aan te schaffen, hoewel daar de oplossing waarschijnlijk niet ligt, maar het het proberen waard is.

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen