Opgelost door Caiway: Slechte service Caiway

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 419189
Gebruiker
Caiwaywegermee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn Klacht:
Caiway laat haar klanten in de steek en verschuift hun verantwoordelijkheden af naar derden.
Volgens Caiway is mijn glasmodem defect en moet ik wachten op een nieuw exemplaar.
Indien deze binnen is kan pas een monteur worden ingepland😡. Zijn nu op dag 3 en heb nog niet eens een track en tracĂ© code van de nieuw te leveren glasmodem. Dit gaat zeker een week duren. Ongelofelijk dat met onze huidige logistieke mogelijkheden en digitale revolutie, dit zo lang moet duren. Wat een organisatie, vrees het ergste. Bij mijn verhuizing heb ik 10 dagen zonder internet, tv en bellen gezeten. Wordt vervolgd
..

De oplossing

Morgen een nieuw glasmodem plaatsen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Caiwaywegermee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het probleem zat hem dus niet in een defecte glasvezelmodem, maar in een losse stekerverbinding in de wijkcentrale, die door Caiway (Operator) zelf opgelost had kunnen worden. Hier had een betere probleemanalyse het leed kunnen verzachten. Caiway kiest eieren voor zijn geld, door een relatief kleine onkostenvergoeding te betalen, met het vergoeden van 1 maand abonnementskosten. Wij zijn hiermee akkoord gegaan.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen