Opgelost door Caiway: Slechte service Caiway

sad Opgelost
# 419189
Caiwaywegermee

Mijn Klacht:
Caiway laat haar klanten in de steek en verschuift hun verantwoordelijkheden af naar derden.
Volgens Caiway is mijn glasmodem defect en moet ik wachten op een nieuw exemplaar.
Indien deze binnen is kan pas een monteur worden ingepland😡. Zijn nu op dag 3 en heb nog niet eens een track en tracĂ© code van de nieuw te leveren glasmodem. Dit gaat zeker een week duren. Ongelofelijk dat met onze huidige logistieke mogelijkheden en digitale revolutie, dit zo lang moet duren. Wat een organisatie, vrees het ergste. Bij mijn verhuizing heb ik 10 dagen zonder internet, tv en bellen gezeten. Wordt vervolgd

Morgen een nieuw glasmodem plaatsen

Caiwaywegermee
Het probleem zat hem dus niet in een defecte glasvezelmodem, maar in een losse stekerverbinding in de wijkcentrale, die door Caiway (Operator) zelf opgelost had kunnen worden. Hier had een betere probleemanalyse het leed kunnen verzachten. Caiway kiest eieren voor zijn geld, door een relatief kleine onkostenvergoeding te betalen, met het vergoeden van 1 maand abonnementskosten. Wij zijn hiermee akkoord gegaan.

Ook een klacht indienen over Caiway?