Klacht Caiway: slechte service

Klachtnummer
# 38173
Gebruiker
molenaar83
Datum
0 reacties

Details

De klacht

continue storing op het modem waardoor internet en telefonie niet mogelijk is. eerst was caiway nog bereikbaar en hebben ze een monteur gestuurd die niks heeft opgelost.. daarna vele malen contact gezocht met caiway...ze reageren nergens op, bellen je niet terug..meerdere emails gestuurd maar krijg gewoon geen reactie. heb nu de hele klo tezooi opgezegd , maar op mijn klacht dat ik een vergoeding wil voor al die keren dat ik geen gebruik kon maken van de diensten waar ik wel voor betaal krijg ik uiteraard weer geen reactie...wat een klo tebedrijf zeg, wat een slechte service !!!

De oplossing

ik eis dus een compensatie voor alle geleden schade om het maar zo te zeggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen