Klacht Caiway: Spijt van abonnement bij caiway

Gea

Op deze site al twee eerdere klachten gedaan

Ik ben vanaf half april met Caiway bezig om internet en televisie te krijgen (telefonisch contract geregeld). Door een administratie fout is dit na bellen van mijn kant een week of drie pas opgepakt. Dan eindelijk zou het zover zijn, maar geen internet en televisie. Door Modem geplaatst en geen ontvangst. Caiway gebeld, zou bijna een week duren voordat er een monteur langs kon komen. Deze heeft het een en ander doorgemeten en gaf aan dat het zou liggen aan de verbinding van binnen naar buiten. weer een paar dagen wachten. Deze persoon heb ik niet gezien (appartement)' maar alles zou voor elkaar zijn.. wederom geen internet en tv en weer wachten op de volgende monteur. Deze is bij mij boven geweest, doorgemeten en weer geen verbinding. Vanmorgen een monteur van de buitendienst langs geweest. Bleek alles oke te zijn maar nu zou het modem kapot zijn en zou vandaag binnen komen. Zie volgende klacht. Kan niet meer tekst invullen

Vergoeding voor alle stress en het niet hebben van tv en internet in je woning

de twee maanden vergoeding die ik eerder heb gehad niet meegerekend

Caiway
    Beste heer/mevrouw Rosendahl,

Uit eerdere gesprekken heeft u de gewenste maandcompensaties al toegezegd gekregen. Deze zult u dus nog ontvangen. We vinden het jammer om te horen dat u niet ingelicht bent over het nodig hebben van een router. Vanwege al uw ervaren ongemak krijgt u van ons gratis een router toegestuurd.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

David
    Caiway Webcare Team
    Gea
    De router heb ik i middels zelf aangeschaft dit omdat jullie medewerker mij deze niet gratis wilde sturen . Dit zelf niet na overleg met meerdere. Tot op heden nog ga i ternet o t angel. Code geactiveerd.
    Gea
    Tot op heden geen Internet kunnen ontvangen
    Caiway
    Beste mevrouw Rosendahl,

Uit ons telefonische contact zojuist blijkt dat uw internetverbinding werkt. Zoals besproken zullen we de compensatie die beloofd is zo snel mogelijk verwerken en verrekenen. Daarnaast krijgt u van ons ook een bloemenbon toegestuurd voor het ongemak. Nogmaals onze excuses en fijn om te horen dat de verbinding werkt.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

David
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?