Klacht Caiway: Spijt van abonnement bij caiway
Details
De klacht
Op deze site al twee eerdere klachten gedaanIk ben vanaf half april met Caiway bezig om internet en televisie te krijgen (telefonisch contract geregeld). Door een administratie fout is dit na bellen van mijn kant een week of drie pas opgepakt. Dan eindelijk zou het zover zijn, maar geen internet en televisie. Door Modem geplaatst en geen ontvangst. Caiway gebeld, zou bijna een week duren voordat er een monteur langs kon komen. Deze heeft het een en ander doorgemeten en gaf aan dat het zou liggen aan de verbinding van binnen naar buiten. weer een paar dagen wachten. Deze persoon heb ik niet gezien (appartement)' maar alles zou voor elkaar zijn.. wederom geen internet en tv en weer wachten op de volgende monteur. Deze is bij mij boven geweest, doorgemeten en weer geen verbinding. Vanmorgen een monteur van de buitendienst langs geweest. Bleek alles oke te zijn maar nu zou het modem kapot zijn en zou vandaag binnen komen. Zie volgende klacht. Kan niet meer tekst invullen
De oplossing
Vergoeding voor alle stress en het niet hebben van tv en internet in je woningde twee maanden vergoeding die ik eerder heb gehad niet meegerekend
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.