Opgelost door Caiway: storing tijdens werkzaamheden van caiway

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 79119
Gebruiker
Reinier
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Geachte heer [verwijderd door moderator},

In de eerder verstuurde mail aan Caiway heb ik gevraagd hoe e.e.a. gecompenseerd zou worden.

De werkzaamheden waren niet van te voren aangekondigd. Hierdoor had ik geen passende maatregelen kunnen treffen om mijn werk elders uit te kunnen voeren. Voor mijn werk heb ik internet nodig, dit was gedurende de werkzaamheden (ca. 5 uur) niet beschikbaar. Ik heb hier diverse keren melding van gemaakt bij Caiway.

Tijdens de werkzaamheden die in de wijk zijn uitgevoerd hebben wij geen gebruik kunnen maken van de diensten van Caiway (televisie, telefoon, radio en internet).

Inmiddels doet alles het weer, maar wij zouden graag een compensatie zien voor de geleden "schade", ik heb immers mijn werk niet uit kunnen voeren, dan wel voor het niet gebruik kunnen maken van de diensten van Caiway.



Met vriendelijke groet,
Reinier van den Berg

De oplossing

Ik wil graag een compensatie zien van de niet geleverde dienst.

6 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer Van den Berg,Vandaag is uw eerdere melding beantwoord. Doordat deze melding identiek is aan hetgeen u hier heeft geplaatst gaan wij ervan uit dat uw melding is behandeld.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    Reinier
    Datum
    Geachte dames/heren,
    De Caiway heeft aangegeven dat de storing door Caiway is veroorzaakt. Indien het daadwerkelijk een storing betrof dan begrijp ik uw reactie. Het waren geplande werkzaamheden, dus had dit van te voren kenbaar gemaakt kunnen/moeten worden.Door nalatigheid van de Caiway heb ik met geen gebruik kunnen maken van hun diensten.Ik ga er dan ook vanuit dat e.e.a netjes vanuit de Caiway wordt afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    Reinier van den Berg
  3. Auteur
    Caiway
    Datum
    We hebben uw klacht aan onze kant heropent en we gaan uw verzoek tot compensatie opnieuw bekijken.
    We zullen u op kort termijn bekend maken wat hier uit is gekomen.
    Met vriendelijke groet,
    Arjan in ’t Hout
    Caiway Webcare Team.
  4. Auteur
    Reinier
    Datum
    Goede avond Arjan,
    Wat is de status van mijn ingediende "klacht"?In afwachting van jouw reactie,Met vriendelijke groet,
    Reinier van den Berg
  5. Auteur
    Caiway
    Datum
    We hebben de klacht herzien. Wij willen u toch tegemoetkomen gaan bieden hiervoor.
    Op de volgende factuur zal er €20,- in mindering worden gebracht.
    Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd
    Met vriendelijke groet,
    Arjan in ’t Hout
    Caiway Webcare Team.
  6. Auteur
    Reinier
    Datum
    Ik ben zeer tevreden hoe de caiway de klacht heeft afgehandeld.Met vriendelijke groet,Reinier van den Berg

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Reinier
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Caiway?