Klacht Caiway: Storing

# 192139
Daniellekhedija

Mijn vader zit al een week zonder email!!
Hij werkt voor zichzelf en krijgt ook belangrijke aanvragen. Ook als je hem een mail stuurt krijg je geen foutmelding oid. Vind dit echt kwalijk hij kan nu dus niet werken niks. Jullie hebben vaker storingen, maar meestal na veel gevloek is het binnen een dag verholpen maar dit, echt belachelijk! Ik vind dat jullie met een compensatie moeten komen of iig met een oplossing want dit is echt te belachelijk voor woorden!! Wij zijn al langer dan 6 jaar bij jullie aangesloten maar dit is echt niet normaal!

Een schadevergoeding en weer kunnen mailen zodat ook mijn vader weer zijn werk kan doen en geld kan verdienen!!!!

Caiway
    Geachte mevrouw Groenendijk,

Hartelijk dank voor uw bericht, waarin u aangeeft hinder te hebben ondervonden van de e-mailproblemen. We vinden het oprecht heel erg vervelend dat u hier last van had.

De e-mailproblemen zijn inmiddels verholpen en berichten kunnen weer verzonden en ontvangen worden zoals u gewend bent. Alle e-mails zijn inmiddels aan u afgeleverd.
    We benadrukken dat alle berichten behouden zijn.

Als tegemoetkoming voor het ongemak kunt u vanaf 2 november 18.00 uur twee weken lang gratis naar de zenders van het Plus TV pakket en FOX Sports Eredivisie1 kijken. Deze zenders ontvangt u automatisch. Bekijk het zenderoverzicht voor de zenders en op welk kanaal u ze kunt bekijken ( https://www.caiway.nl/site/nl/televisie/zenderoverzicht ). Afhankelijk van uw woonplaats kan de naam van Plus TV afwijken. Ziet u de zenders niet vanaf 2 november, herstart dan uw ontvanger.

In uw bericht meldt u ook een storing op uw internet/televisie/telefoniedienst. Wij hebben uw storingsmelding doorgezet naar onze collega’s van de helpdesk. Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alex
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?