Klacht Caiway: Storingen en handelswijze klantenservice

Erik

Ik ben op 20-08-2020 overgestapt naar Caiway, en sindsdien gaan we van de ene naar de andere storing. Ik vind het niet normaal om meerdere keren per week storing te hebben op de interactie tv en / of op het wifi netwerk. Laatste week was dit 3x. Storingen duren variërend van 1 uur tot een uur of 3 per keer. Meerdere malen beklag gedaan bij de klantenservice van Caiway, die in 2 dagen beantwoordingstijd niet verder komen dan een standaard antwoord (meerdere malen) . Ik persoonlijk vindt het niet reëel dat Caiway voor deze slecht geleverde dienst het volledige abonnementsgeld wenst te ontvangen. Als ik vraag om een voorstel, komt Caiway wederom niet verder dan een standaard bericht met een verwijzing naar de zaken die in de wet zijn vastgelegd, storingen langer dan 12 uur. Gelukkig duren mijn storingen niet zo lang, want dan had ik de hele week geen tv en internet.. is er toch een mogelijkheid dat Caiway hier serieus op reageert?

Eens met een serieus voorstel komen in plaats van elke keer van die gestandaardiseerde berichten te versturen. Op deze manier voel je je totaal niet serieus genomen, en ben je je abonnement zat, waar je minimaal een jaar aan vast zit..

Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Caiway?