Opgelost door Caiway: Storingen telefonie en internet

globetrotter

Sinds 3 maanden klant bij Caiway. hebben dagelijks te maken met uitval in telefonie en internet. soms korte tijd maar heel vaak ook een heel dagdeel of een heel weekend. Heb inmiddels meerdere keren per week telefonisch contact met Caiway gehad. Men neemt uiteindelijk wel actie maar men schuift het hoofdzakelijk af op de netbeheerder Rekam. Na de eerste melding duurde het 6 weken voordat er iemand van de Rekam kwam. Kabels zijn nagekeken en Rekam zegt dat het daar niet aan ligt. WAAR ligt het dan wel aan? Iedere keer gaat er weer en melding naar de Rekam, gaat er weer een week over heen en ik kan er iedere keer zelf achteraan. Zo zijn we al sinds eind mei 2014 bezig. Door de uitval zijn we heel vaak telefonisch niet bereikbaar en het internet is zo onbetrouwbaar dat we er niets op aan kunnen sluiten zoals meetapparatuur of verlichting. We hebben hier geen alternatief het is of Caiway of KPN (hele lage snelheid dus geen optie voor intensiever internet gebruik).

Ik heb inmiddels al om financiële compensatie gevraagd via het contact formulier. We willen graag gewoon geleverd hebben waar we voor betalen: betrouwbaar internet en telefonische bereikbaarheid. Ook wil ik niet als een speelbal tussen de Rekam en Caiway zitten. Caiway moet dit oplossen want ik betaal aan Caiway voor de geleverde diensten niet aan de Rekam. Vandaag werd er gezegd dat ik toch echt even geduld moest hebben. Dat heb ik nu al 3 maanden. Moet echt opgelost worden.

Caiway
    Geachte heer of mevrouw Soek,Hedenmiddag hebben we telefonisch contact opgenomen. We kregen geen gehoor.We gaan morgen nogmaals proberen contact met u te krijgen.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway
    Geachte heer of mevrouw Soek,We hebben nogmaals telefonisch contact opgenomen. We kregen geen gehoor.Met vriendelijke groet,Harma
    globetrotter
    ik ga hier geen telefoon nummers opschrijven. weet niet wat er zichtbaar is. Caiway belt altijd als je net even buiten bent want ik ben bijna de hele dag thuis.
    Caiway
    Geachte heer Soek, Ik heb u zojuist nogmaals gebeld, maar ook nu krijg ik geen gehoor. Ik zend nu een e-mail naar uw @caiway account. Kunt u daar op reageren?Met vriendelijke groet,Harma
    globetrotter
    ik heb helaas vaak geen internet dus"mijn caiway" is dan ook niet bereikbaar. heb inmiddels.zelf al gebeld naar caiway omdat de Rekam mij vertelde dat ik voor internet storingen toch echt bij caiway moet zijn. vervolgens gaat caiway Rekam weer bellen die komen dan wel weer onaangekondigd . soms werkt bet dam weer even. tot de volgende storing. mag duidelijk zijn dat dit niet opgelost wordt. zo zijn we al sinds eind mei bezig. word er hopeloos van.
    Caiway
    Geachte heer Soek, Hedenmiddag heb ik u nogmaals gebeld, ik kreeg geen gehoor. Uw modem is op dit moment ook niet online. Bent u op enig moment bereikbaar? We willen het graag voor u oplossen.Kunt u via een e-mail aan webcare@caiway.nl een telefoonnummer doorgeven waar we u kunnen bereiken?Met vriendelijke groet,Harma
    globetrotter
    Ja erg vervelend dat het modem continu off line is? Dat gebeurt nou bijna iedere dag. Als het apparaat niet ge-reset wordt dan zijn we uit de lucht. Geen internet en telefonisch niet bereikbaar. daar gaat de klacht dus over. Wellicht beginnen om de apparatuur te vervangen?
    globetrotter
    Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw email waarin u aangeeft dat u problemen ondervindt met het gebruik van internet en telefonie. U verzoekt ons het door u betaalde abonnementsgeld hiervoor te restitueren.Uit onze administratie blijkt dat u inderdaad problemen ondervindt met het gebruik van internet en telefonie. Naar aanleiding van uw storingsmeldingen hebben wij meermaals de netbeheerder (Rekam) verzocht om de storing te verhelpen.
    globetrotter
    Wij hebben onze helpdesk verzocht om er bij de Rekam op aan te dringen er alles aan te doen om de problemen definitief te verhelpen. De Rekam is, als eigenaar van het kabelnetwerk, de enige partij die werkzaamheden aan het netwerk uit mag voeren. Wij adviseren u om nogmaals telefonisch contact op te nemen met de Rekam om een afspraak te maken met betrekking tot het definitief verhelpen van de storing. Wij helpen op uw begrip hiervoor.
    globetrotter
    Bovenstaande communicatie geeft het probleem aan. Caiway schuift het af op de REKAM. Kan wel zijn dat het aan het kabelnetwerk ligt maar dat zou niet mijn probleem moeten zijn. Ik word er hopeloos van. Word van het kastje naar de muur gestuurd en heb er geen vertrouwen in dat dit opgelost gaat worden.
    Caiway
    Ik heb vandaag u geprobeerd te bellen maar krijg de melding dat het nummer niet bereikbaar is.
    We hebben opnieuw een storingsmelding aangemaakt. Voor het probleem van uitval van internet. Nu willen wij met uitzondering op de regel met u een afspraak maken met de Rekam dat wij dat bemiddelen.
    Kunt u ons per mail gericht aan webcare@caiway.nl melden op welk nummer en wanneer wij u kunnen bellen?
    In afwachting op uw reactie.
    Arjan in ’t Hout.
    globetrotter
    Graag REKAM verzoeken om maandag 6-10-2014 langs te komen. tijdstip maakt me niet uit. ik heb via webcare per email een telefoon nummer doorgegeven.
    Caiway
    Geachte heer Soek,we nemen morgenochtend contact op met de Rekam. We informeren u hierna.Met vriendelijke groet,
    Harma
    Caiway
    We hebben vandaag de klant gebeld. Na bezoek van monteur zijn er geen storingen meer. We hebben met klant afgesproken dat we over een week nogmaals bellen om na te gaan of onze actie voor een daadwerkelijke oplossing heeft gezorgd.Met vriendelijke groet,Harma
    globetrotter
    Na actie van REKAM monteur Bart hebben wij geen storingen meer gehad. Let wel dit is 1 week zonder storingen. Kan wel zeggen dat de vlag uit gaat maar we zijn gematigd positief. Eén zwaluw maakt nog geen zomer. begrijp niet wat men gedaan heeft dat dit resultaat nu opeens mogelijk blijkt iets wat de laatste 5 maanden niet mogelijk bleek. Enfin, laten we hopen dat het zo blijft. Kijk uit naar financiële compensatie voor de maanden juni-juli-augustus-september 2014.
    Caiway
    We hebben getracht u te bellen om te kijken of de betreffende storing nog is terug gekomen of is weg gebleven.Uw vraag voor compensatie gaan we in behandeling nemen als u ons kan bevestigen dat de storing is verholpen.U kunt hier een bericht achterlaten of deze sturen naar webcare@caiway.nl met als onderwerp CID: 1331251 / klachtenkompas:75043In afwachting op uw antwoord.Met vriendelijk groet,
    Arjan in ’t Hout
    Caiway
    Tot heden hebben wij nog geen reactie mogen ontvangen. Vandaag u weer gebeld maar ik kreeg geen gehoor.
    Wij willen u verzoeken ons berichtgeving te doen of het probleem is opgelost of niet. Zo niet willen wij de storing oppakken. Als de storing is verholpen kunnen we kijken voor een eventuele vergoeding.
    Arjan in ’t Hout
    globetrotter
    Ik heb enkele dagen gelden al een email gestuurd naar webcare@caiway.nl met daarin en reactie. Email contact met Caiway verloopt ook niet efficient. Ik vind het erg vroeg om nu al te stellen dat de problemen definitief zijn opgelost. Dat weet ik simpelweg niet na 2 weken. Echter, we hebben in het verleden nog nooit 2 weken zonder storingen mogen meemaken. Stel voor om deze discussie voor nu te sluiten. Hoor graag welke compensatie tegenover de intensieve storingen in juni juli aug en sep staat.
    Caiway
    Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben uw e-mail beantwoord.Met vriendelijke groet,Harma
    afgehandeld

globetrotter

Ook een klacht indienen over Caiway?