Klacht Caiway: Stuur ons het pakket!

N.M. Keulers

Op 29 december heb ik via de consumentenbond een pakket glasvezel in één besteld online vanuit Aruba. Het bedrijf heeft snel een pakket verstuurd alleen wij waren nog niet in Nederland. De oude bewoners van ons huis hebben waarschijnlijk niet goed gekeken voor wie het pakket bedoeld was en daarom hebben zij het retour afzender verzonden. Het blijkt te moeilijk om het pakket nogmaals te sturen, want we zijn nu al 18 dagen verder en wij hebben nog steeds geen pakket ontvangen en daardoor dus nog steeds geen internet. Op dit moment zit ik in de bibliotheek om hierover te klagen.
We zijn 1 januari geland en hebben gedurende de afgelopen 18 dagen 6 keer contact opgenomen. Na elk chatbericht (vanuit het gemeentehuis waar ze wifi hebben...) is ons toegezegd dat het pakket eraan zit te komen. Vandaag is de vierde keer dat ze dit beloven en nog steeds zit ik hier zonder. Ik begrijp niet waarom het zo moeilijk is om nogmaals het pakket op te sturen. Ik zit elke keer thuis te wachten, durf het huis bijna niet uit omdat ik bang ben dat post.nl langs is geweest zonder dat ik thuis ben. Bijna alles wat geregeld moet worden, gaat via internet. Het is in deze maatschappij zo erg, dat als je bij de receptie staat (voor de aanmelding van mijn dochter op een school), krijg je een mail in je handen geduwd om via mail een afspraak te maken.
Bovenstaande doet er misschien niet ter zake, maar ik wil graag de noodzaak van dit ongemak duidelijk maken. Feit is dat ik nu voor de vierde keer voor niets naar de brievenbus zit te staren. Ook hebben we meerdere malen aangeboden om het pakketje zelf op te halen bij het hoofdkantoor. Dat zit namelijk niet zo ver bij ons vandaan.
Ze hebben inmiddels een bioscoopbon gestuurd en een toezegging gedaan om een tegemoetkoming in de kosten aangezien ik vanaf het moment van aanvragen wel aan het betalen ben!
Nathalie Keulers

Het pakket en compensatie voor niet geleverde diensten. Geen cadeaubonnen of iets dergelijks!

Caiway
    Geachte heer/mevrouw Keulers,

Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie gehad over wanneer we u kunnen bereiken.
    Graag horen we van u of de problemen die u ervaren heeft nu opgelost zijn.

Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Alex
    Caiway Webcare Team
    N.M. Keulers
    Geachte Alex,

Op de dag dat ik in de bibliotheek zat om mijn verhaal te doen via deze site, is er iemand geweest om het pakket af te leveren. De volgende dag stond ze weer voor de deur om het pakket af te leveren. Ik ben tevreden met het internet en ook dat ik pas hoef te betalen vanaf de activatie.
    Het vreemde aan het hele verhaal was dat mij continu beloofd is dat het pakket toch écht verstuurd is. In totaal vier keer (in de bijlage zit een voorbeeld van zo'n gesprek), waarvan de vierde keer pas echt waar was. De andere drie keer ben ik dus aan het lijntje gehouden met het gevolg dat ik elke dag voor Jan Doedel thuis heb gezeten, omdat er hoogst waarschijnlijk een pakket zou komen.

Ik ben blij dat ik nu eindelijk thuis zit met internet, televisie én telefoon (de reden dat ik niet te bereiken was...omdat dat dus bij het pakket zat). Voor mij was het een nare ervaring, de activatie liep ook niet vlekkeloos. We moesten een dag wachten omdat we te laat belden en het systeem was net uitgezet. Er moest ergens een vinkje worden aangezet.

Al met al hoop ik dit snel te vergeten en te genieten van het pakket.

Nathalie Keulers

Ook een klacht indienen over Caiway?