Opgelost door Caiway: te late beschikbaarheid monteur

content Opgelost
RosaDani

Door te late beschikbaarheid monteur voor oplossen probleem met internet 2 dagen geen onlinelessen kunnen verzorgen.

2 dagen waarop ik geen les heb kunnen verzorgen moet ik inhalen door op mijn roostervrije dagen ingezet te worden.
Deze wil ik gecompenseerd hebben door middel van een korting op het abonnement.

RosaDani
    Nog geen reactie op de klacht
    Caiway

Bedankt voor je bericht. Wij hadden graag eerder een monteur aangeboden, maar zijn hierin afhankelijk van de capaciteit van de betreffende netwerkbeheerder. Wij hebben om deze reden maximaal vijf werkdagen na melden van de storing de tijd om een monteursafspraak aan te bieden.

De termijn waarin dit in jou geval is gebeurd valt netjes binnen deze vijf werkdagen. We bieden om deze reden samen met het feit dat wij een volledig particuliere aanbieder zijn dan ook geen compensatie voor het gemis van de online lessen.

Wij willen u wel tegemoet komen voor de gemiste diensten zelf en willen je voor dit ongemak een eenmalige compensatie van €15,- aanbieden. We horen graag van je of je akkoord gaat met de geboden compensatie, zodat wij dit direct kunnen verwerken voor de eerst volgende factuur.

In afwachting van je reactie verblijven wij.

Pepijn
    Caiway Webcare Team
    Caiway

Dank voor uw terugkoppeling.
    De compensatie van 15 euro is direct verwerkt en zal zichtbaar zijn op de eerstvolgende factuur! Hierbij sluit ik de klacht. Bij eventuele vragen of opmerkingen kunt u ons bereiken via onze reguliere klantenservice.

Denis
    Caiway Webcare Team

RosaDani
Eenmalige korting op het abonnement

Ook een klacht indienen over Caiway?