Opgelost door Caiway: te late beschikbaarheid monteur

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 531120
Gebruiker
RosaDani
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Door te late beschikbaarheid monteur voor oplossen probleem met internet 2 dagen geen onlinelessen kunnen verzorgen.

De oplossing

2 dagen waarop ik geen les heb kunnen verzorgen moet ik inhalen door op mijn roostervrije dagen ingezet te worden.
Deze wil ik gecompenseerd hebben door middel van een korting op het abonnement.

3 reacties

  1. Auteur
    RosaDani
    Datum
    Nog geen reactie op de klacht
  2. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht. Wij hadden graag eerder een monteur aangeboden, maar zijn hierin afhankelijk van de capaciteit van de betreffende netwerkbeheerder. Wij hebben om deze reden maximaal vijf werkdagen na melden van de storing de tijd om een monteursafspraak aan te bieden.

    De termijn waarin dit in jou geval is gebeurd valt netjes binnen deze vijf werkdagen. We bieden om deze reden samen met het feit dat wij een volledig particuliere aanbieder zijn dan ook geen compensatie voor het gemis van de online lessen.

    Wij willen u wel tegemoet komen voor de gemiste diensten zelf en willen je voor dit ongemak een eenmalige compensatie van €15,- aanbieden. We horen graag van je of je akkoord gaat met de geboden compensatie, zodat wij dit direct kunnen verwerken voor de eerst volgende factuur.

    In afwachting van je reactie verblijven wij.

    Met vriendelijke groet,

    Pepijn
    Caiway Webcare Team
  3. Auteur
    Caiway
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Dank voor uw terugkoppeling.
    De compensatie van 15 euro is direct verwerkt en zal zichtbaar zijn op de eerstvolgende factuur! Hierbij sluit ik de klacht. Bij eventuele vragen of opmerkingen kunt u ons bereiken via onze reguliere klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Denis
    Caiway Webcare Team


Uiteindelijke oplossing

Auteur
RosaDani
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eenmalige korting op het abonnement
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen