Klacht Caiway: teletekst- ondertiteling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 453332
Gebruiker
TiendeMunt#853
Datum
4 reacties

Details

Klacht

sinds augustus 2019 geen teletekst en ondertiteling ze zijn er nog steeds mee bezig het word iedere keer doorgeschoven ik ben het nu helemaal klaar mee
HEEL SLECHT VAN CAIWAY. Wat moet ik nu doen?

Gewenste oplossing

OPLOSSEN EN ANDERS NIET
ANDERS ZEG IK HET ABONNEMENT OP.
Geboden oplossing
er is nog steeds geen oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    We zijn inderdaad op de hoogte van een storing rondom teletekst op ons nieuwe TV platform. Hier wordt aan gewerkt en wij doen ons best om zo spoedig mogelijk een oplossing voor dit probleem te vinden.

    Op een aantal kanalen zou het op dit moment al moeten werken en wij verwachten binnen afzienbare tijd alle kanalen van een ondertiteling te kunnen voorzien. Nadat het probleem is verholpen kunt u contact met ons opnemen om een gepaste compensatie af te stemmen.

    Voorlopig laat ik de klacht open staan.

    Met vriendelijke groet,

    Denis
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    TiendeMunt#853
    Datum
    Ik wil hier wel op reageren ik heb al heel veel geappt en gemaild vanaf augustus 2019 tot nu en dan krijg je reacties van; Binnenkort, zo snel mogelijk ,volgende maand , we zijn er mee bezig, Begin april , volgende maand. het komt niet meer geloofwaardig over we zijn alle twee slechthorend kunt u zich dat voorstellen hoe lastig dat is. en per telefoon word gezegd U moet maar gewoon wachten want ik ga niet met u in discussie. ze hadden moeten wachten tot dat de ontvangers 100% waren ,we moesten de oude ontvangers toen inleveren.
  3. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij kunnen het ons voorstellen dat het erg vervelend is om momenteel geen gebruik te kunnen maken van de tv dienst en willen u hiervoor graag compenseren.

    Wij zullen u een gepaste compensatie bieden, nadat de storing is verholpen. We doen er in de tussentijd uiteraard alles aan om dit z.s.m. op te lossen.

    Wij houden de klachten voorlopig open en zullen u op de hoogte houden van de stand van zaken.

    Met vriendelijke groet,

    Pepijn
    Caiway Webcare Team
  4. Auteur
    TiendeMunt#853
    Datum
    NOG STEEDS NIET OPGELOST.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen