Klacht Caiway: teletekst- ondertiteling

TiendeMunt#853

sinds augustus 2019 geen teletekst en ondertiteling ze zijn er nog steeds mee bezig het word iedere keer doorgeschoven ik ben het nu helemaal klaar mee
HEEL SLECHT VAN CAIWAY. Wat moet ik nu doen?

OPLOSSEN EN ANDERS NIET
ANDERS ZEG IK HET ABONNEMENT OP.
er is nog steeds geen oplossing.

Caiway

We zijn inderdaad op de hoogte van een storing rondom teletekst op ons nieuwe TV platform. Hier wordt aan gewerkt en wij doen ons best om zo spoedig mogelijk een oplossing voor dit probleem te vinden.

Op een aantal kanalen zou het op dit moment al moeten werken en wij verwachten binnen afzienbare tijd alle kanalen van een ondertiteling te kunnen voorzien. Nadat het probleem is verholpen kunt u contact met ons opnemen om een gepaste compensatie af te stemmen.

Voorlopig laat ik de klacht open staan.

Denis
    Caiway Webcare Team
    TiendeMunt#853
    Ik wil hier wel op reageren ik heb al heel veel geappt en gemaild vanaf augustus 2019 tot nu en dan krijg je reacties van; Binnenkort, zo snel mogelijk ,volgende maand , we zijn er mee bezig, Begin april , volgende maand. het komt niet meer geloofwaardig over we zijn alle twee slechthorend kunt u zich dat voorstellen hoe lastig dat is. en per telefoon word gezegd U moet maar gewoon wachten want ik ga niet met u in discussie. ze hadden moeten wachten tot dat de ontvangers 100% waren ,we moesten de oude ontvangers toen inleveren.
    Caiway

Bedankt voor uw bericht. Wij kunnen het ons voorstellen dat het erg vervelend is om momenteel geen gebruik te kunnen maken van de tv dienst en willen u hiervoor graag compenseren.

Wij zullen u een gepaste compensatie bieden, nadat de storing is verholpen. We doen er in de tussentijd uiteraard alles aan om dit z.s.m. op te lossen.

Wij houden de klachten voorlopig open en zullen u op de hoogte houden van de stand van zaken.

Pepijn
    Caiway Webcare Team
    TiendeMunt#853
    NOG STEEDS NIET OPGELOST.

Ook een klacht indienen over Caiway?