Opgelost door Caiway: Upgrade van 150 MB naar 200 MB voor €2.50 per maand

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 61866
Gebruiker
acbr
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dat is oplichterij want als je het voor heen goedwerkende Entone kastje ook interactief weer werkend wil krijgen moet je nogmaals €5.00 erbij betalen en terug zetten naar 150MB wat prima werkte doen ze zo maar niet aan de technische dienst verbind je door met de abonnement afdeling wie dan eerst een leidinggevende moet vragen of zo iets zonder kosten wel mogelijk is.

De oplossing

zonder kosten terug zetten naar 150 Mb

2 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Brands,Naar aanleiding van uw melding, excuses voor deze late reactie, blijkt dat de onstane situatie inmiddels is opgelost.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    acbr
    Datum
    Beetje vreemd dat op mijn telefonische klachten van vorige week woensdag en vrijdag geen gehoor werd gegeven en maandag 2-6 J.L. opeens zonder enig bericht het abonnement is terug gezet naar 150MB

Uiteindelijke oplossing

Auteur
acbr
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen