Klacht Caiway: Vaak geen geluid te horen via Caiway, na reset Entone werkt dit wel

R

Geen geluid via de tv, na reset Entone werkt het wel weer. Helaas moet dit bijna dagelijks gebeuren. Veel internet storingen en slecht te bereiken wanneer je hierover contact opneemt.

Ik wil dat er structureel een oplossing komt voor het probleem met het geluid. Ik heb dit op 24 juni al aangegeven! Moet nu meerdere keren per week de Entone resetten! Geluid via Netflix, Playstation etc. geen problemen mee. Daarnaast nog steeds ontevreden dat mijn abonnement al 2x in een jaar tijd verhoogd is. Ik heb niet gevraagd om meer internetsnelheid, graag het abonnement terugdraaien. Dus ipv 250 mbs terugknijpen naar 100 mbs. Als excuus werd gebruikt dat de kwaliteit van de diensten verbeterd zou worden maar we kunnen inmiddels wel stellen dat dit niet het geval is.

Caiway
    Geachte heer/mevrouw

Vervelend om te horen u de laatste tijd last heeft van storing. Ik heb het witte Genexis modem doorgemeten en het signaal komt goed binnen en ik kan verder geen afwijkingen vinden. Omdat er verder uitgezocht moet worden waar de storing vandaan komt en er een aantal testen met u moet worden gedaan, verzoek ik u om zo snel mogelijk contact met de technische helpdesk op te nemen. Zij kunnen dan een storingsticket aanmaken en de afdeling kan vervolgens onderzoek hier naar doen.

De technische helpdesk is bereikbaar via de volgende kanalen:

1. telefonisch: 088 2249 111
    2. whatsapp: 088 2249 111
    3. live chat: via www.caiway.nl

Voor de meest directe oplossing raad ik u aan om of te chatten of telefonisch contact op te nemen. Mijn collega's helpen u graag verder met het oplossen van het probleem.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Leroy
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?