Klacht Caiway: veel beloven weinig doen

R.L. Van der werf

ik heb op 5 mrt contact opgenomen dat mijn entone 515 soms niet laat zien dat hij opnames maakt en ook in de opgenomenlijst zie ik dat dan niet terug
dan moet ik de decoder opnieuw starten en dan werkt het weer een tijdje
mij is op woensdag 7mrt een kamai opgestuurd tervanging van de entone maar ik wil gewoon een entone 515 terug hierover is op donderdag telefonisch contact geweest
mij is beloofd dat er donderdag er 1 zou worden opgestuurd maar nu zaterdag nog niet ontvangen
vrijdag ik mij heel hard beloofd dat er 1 zal worden opgestuurd nou niks geen trackandtrace code ontvangen dus zaterdag maar weer op de chat zegt die dame doodleuk er is helemaal niets opgestuurd :<(
u oude is gewoon weer gekoppeld !!
belachelijk ben gewoon al 2 dagen aan het lijntje gehouden

dat er gewoon een nw entone 515 wordt opgestuurd zodat alles normaal werkt
en dat ik een trackandtrace code krijgt zodat ik weet dat er gewoon naar mij geluisterd is

R.L. Van der werf
    heel slim om de oude entone amulet 515 te ontkoppelen zodat ik geen opnames meer kan bekijken en bij het resetten van de decoder dat ik dan klantnr en pincode moet invullen.
    sorry maar mijn geduld is nu op ben er al een week mee bezig .
    fijn dat ik van de medew. techdienst een 3s nr heb gehad zodat ik tenminste weet dat de nw decoder nu eens echt opgestuurd is.
    volgens mij kan je beter wachten met iets ontkoppelen als er een nieuwe is
    geen oude schoenen verkopen voordat je nieuwe hebt .
    gelukkig heb ik niet aan mijn hart maar anders had ik nu een inzinking gekregen weinig bedrijven meegemaakt die zo slecht met hun klanten omgaan zelfs canal digitaal gaat beter met zijn klanten om

Ook een klacht indienen over Caiway?