Klacht Caiway: Videoland werk niet naar behoren

mAiden

Op mij tablet (Samsung Galaxy Tab 3) krijg ik bij het openen van de app netjes een koppelcode, kan deze netjes invoeren op de site, en de tablet is gekoppeld. Op mij telefoon (Samsung Galaxy S3) krijg ik ook netjes bij het openen van de app een koppelcode, bij het invoeren op de site, is mij telefoon ook gekoppeld. Op mij Entone (Amulet 515), krijg ik helemaal niks.. Nergens staat een koppelcode. Inloggen met het account wat ik heb op videoland kan niet.. Want hij vraagt om een cijferige toegangscode. Laat dat nou net niet mogelijk zijn bij het aanmaken van je account..Helpdesk gebeld kreeg als eerst een verrassing, dat er 23 wachtende voor me zatten… iemand aan de lijn gehad, die bij hoog en laag beweerde dat de app op de Entone een andere app van videoland is, dan die videoland voor de telefoon/tablet/website aanbieden.. Hem netjes verteld dat ik dit raar vind, Videoland = Videoland.. Deze moet ik gewoon kunnen koppelen.. Zoals dat bij andere providers ook kan!

Goed werkende Videoland, die ik gewoon kan koppelen.. Zoniet, compensatie voor het niet naar behoren bewerken van de diensten!

Caiway
    Geachte heer Van der Werf,Hedenmiddag hebben wij telefonisch contact opgenomen, maar kregen geen gehoor. We nemen op een ander tijdstip nogmaals telefonisch contact met u op. Doordat uw melding ook op een andere site staat vermeldt geven wij via deze route geen reactie.Met vriendelijke groet,Harma
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?